?
:'(
Vieras
siis voi h#####i kaikki on aina ollut niin pirun vaikeaa että minulla ei enään yhtään pinna kestä tota lasta,ei yhtään. sen kerran kun annoin valvoa hiukan tavallista pidempään oli lopputulos se(siis halusin kasoa yhden sarjan kun en ole moneen kk saanut katsoa mitään=nää lapset estänyt sen muutenkin oon ollut viimeisen 3viikkoo jumissa kotona) että tv:n sammuttua lapsi eka alkaa itkee. no mua ärsytti jo se kun sovittiin et sit mennään hammaspesulle heti ja nukkumaan. no mä vaan sitten sanoin topakasti että nyt mennään hammaspesulle. tää heitti mua eka lehdel vaikka kielsin ja sitte helistimelle, mulla vauva tissillä. pistin vauvan sitteriin ja lähin viemään jäähylle itellä pinna kireällä kuin viulun kieli. tää alkaa yrittää lyömistä ja potkimista. mä otin hiuksista kiinni, ja pidin päätä paikoillaan, ei se sattunut kun pystyin senverta itteäni hillitsee mutta senverran pidin kii että lapsen oli pakko katsoa mua silmiin. ja huusin nyt mulla on helvetin pahaolla itteni takia. ja kaikkien näiden vuosien aikana olen alkanut inhota lasta, miten tollasesta pikkupirusta voisi olla iloinen,ei voi. :'( se on vaan ollu monta vuotta vaikea vaikka mitä on tehty että mulla on niin takki loppu sen kanssa vihaan itseäni tän asian kanssa.
nyt se on makkarissa ovi niin että ei pääse tänne puolelle,viskoo tavaroita äänestä päätellen kun kolisee vaan pakko olla ite täs hetki rauhottumassa.
kai täällä on kohta sossu oven takana kun tuo saa tollasen metelin aikaiseksi,olkoon saa viedä lapsen mennessään ja koettaa itse
nyt se on makkarissa ovi niin että ei pääse tänne puolelle,viskoo tavaroita äänestä päätellen kun kolisee vaan pakko olla ite täs hetki rauhottumassa.
kai täällä on kohta sossu oven takana kun tuo saa tollasen metelin aikaiseksi,olkoon saa viedä lapsen mennessään ja koettaa itse