Miten TE riitelette?

Tuli tässä mieleen kysäistä, että jos sinä ja puolisosi riitelette niin miten se tapahtuu? Huudatteko ja raivoatteko? Vai onko se sellaista vänkäämistä..?

Me ei huudeta, vaan käydään tiukkasanaisia keskusteluja! :saint:

Ja tämä kysymys tuli mieleen kun kuuntelen miten naapurissa huudetaan oikeen kunnolla! :/
 
Tänään riidellyt
Meillä riidellään harvoin. Ei huudeta, vaan just kuvailemallasi tavalla. Ei kehtaa lasten kuullen huutaa, eikä muutenkaan pelotella lapsia. Kotona aikoinaan näki melkeinpä puukkotappeluja, niin ei kiitos enää!
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Rouva huutaa ja raivoaa, minä saatan vahingossa ärsyttää aivan rauhallisesti... :whistle:
:LOL:

No kyllä mäkin taidan meistä se äänekkäämpi olla, mikään ei ole ärsyttävämpää kun toinen on vaan hiljaa!!! :kieh:
Näin meilläkin..on todella ärsyttävää kun mies ei puhu ei pukahda.
Luulin että siinä on jotain vikaa mut taitaa olla tyypillistä.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Rouva huutaa ja raivoaa, minä saatan vahingossa ärsyttää aivan rauhallisesti... :whistle:
:LOL:

No kyllä mäkin taidan meistä se äänekkäämpi olla, mikään ei ole ärsyttävämpää kun toinen on vaan hiljaa!!! :kieh:
Näin meilläkin..on todella ärsyttävää kun mies ei puhu ei pukahda.
Luulin että siinä on jotain vikaa mut taitaa olla tyypillistä.. :whistle:
Joo, ja sit mä alan " ja suakaan ei siis yhtään kiinnosta ku et voi mitään sanoa"! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
No kyllä mäkin taidan meistä se äänekkäämpi olla, mikään ei ole ärsyttävämpää kun toinen on vaan hiljaa!!! :kieh:
Näin meilläkin..on todella ärsyttävää kun mies ei puhu ei pukahda.
Luulin että siinä on jotain vikaa mut taitaa olla tyypillistä.. :whistle: [/quote]

Ei pidä ollakaan ihan hiljaa vaan aina välillä tehdä "teräviä" huomioita toisen riehumisesta. Ja kun toinen alkaa vähän rauhoittua niin sanoo ettei tarvitse olla HÖLMÖ vaikka vähän suututtaakin. Ja taas alkoi huuto! :LOL:
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja maiti:
ollaan hiljaa.riita loppuu yleensä siihen kun en enää jaksa "tapella".tämä yksi syy tulevaan eroomme[/quot

Tismalleen samoin. T. jonka mies laittoi tahallaan oven kovaäänisesti kiinni kun en sekunnissa lähtenyt hänen kanssaa katsomaan televisiota ja tyydyttämään hänen seksihalujaan.
 
Minä korotan ääntä ja huudankin joskus ja toinen on vaan niin hemmetin itepäinen, että kun saadaan joku järkevä keskustelu aikaan niin huomataan väärinkäsityksiä miks ihmeessä on saatu joku tyhjänpäiväinen riita aikaseks.

Ja mua vaan ärsyttää kun toinen ei vaan "osaa" oikein suhtautua tai tajua tms. en nyt osaa selittää suhtua asiaan joka hänen mielestään on normaalia.

Ollaan niin yksilöitä.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Rouva huutaa ja raivoaa, minä saatan vahingossa ärsyttää aivan rauhallisesti... :whistle:
:LOL:

No kyllä mäkin taidan meistä se äänekkäämpi olla, mikään ei ole ärsyttävämpää kun toinen on vaan hiljaa!!! :kieh:
Näin meilläkin..on todella ärsyttävää kun mies ei puhu ei pukahda.
Luulin että siinä on jotain vikaa mut taitaa olla tyypillistä.. :whistle:
Joo, ja sit mä alan " ja suakaan ei siis yhtään kiinnosta ku et voi mitään sanoa"! :LOL:
Niinpä.. :LOL: :ashamed:
 
No
ei tuon kanssa voi tapella. ja kukas sitä itsekseen jaksais keuhkoa. kai se sitä perinteistä mököttämistä on tai sitten keskustellaan, mut onks se riitelyä. aika harvoin tulee oikeen riidanaiheita.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
No kyllä mäkin taidan meistä se äänekkäämpi olla, mikään ei ole ärsyttävämpää kun toinen on vaan hiljaa!!! :kieh:
Näin meilläkin..on todella ärsyttävää kun mies ei puhu ei pukahda.
Luulin että siinä on jotain vikaa mut taitaa olla tyypillistä.. :whistle:
Ei pidä ollakaan ihan hiljaa vaan aina välillä tehdä "teräviä" huomioita toisen riehumisesta. Ja kun toinen alkaa vähän rauhoittua niin sanoo ettei tarvitse olla HÖLMÖ vaikka vähän suututtaakin. Ja taas alkoi huuto! :LOL: [/quote]

:eek: Tuo on kyllä puhdasta ilkeyttä jo.. :kieh:
 
:(
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Tuli tässä mieleen kysäistä, että jos sinä ja puolisosi riitelette niin miten se tapahtuu? Huudatteko ja raivoatteko? Vai onko se sellaista vänkäämistä..?

Me ei huudeta, vaan käydään tiukkasanaisia keskusteluja! :saint:

Ja tämä kysymys tuli mieleen kun kuuntelen miten naapurissa huudetaan oikeen kunnolla! :/
me asutaan varmaan teidän naapurissa :(
 
maiti
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Alkuperäinen kirjoittaja maiti:
ollaan hiljaa.riita loppuu yleensä siihen kun en enää jaksa "tapella".tämä yksi syy tulevaan eroomme[/quot

Tismalleen samoin. T. jonka mies laittoi tahallaan oven kovaäänisesti kiinni kun en sekunnissa lähtenyt hänen kanssaa katsomaan televisiota ja tyydyttämään hänen seksihalujaan.


niin ärsyttävää.meilä menee välillä viikkokin kun kumpikaan ei puhu mitään.miestä ei edes kiinnosta miksi ollaan riidoissa ja siksi en lähde koko asiaa edes setvimään.kunosattais edes riidellä muttakun ei osata sitäkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:
Tuli tässä mieleen kysäistä, että jos sinä ja puolisosi riitelette niin miten se tapahtuu? Huudatteko ja raivoatteko? Vai onko se sellaista vänkäämistä..?

Me ei huudeta, vaan käydään tiukkasanaisia keskusteluja! :saint:

Ja tämä kysymys tuli mieleen kun kuuntelen miten naapurissa huudetaan oikeen kunnolla! :/
me asutaan varmaan teidän naapurissa :(
toivottavasti ette! :hug:
 
Meillä
riidellään tosi harvoin, kun mies ei osaa:D. Yleensä "riidat" on sellaista kuittailua puolin ja toisin. Minä saatan joskus korottaa ääntä, mutta mies ei oikeestaan sitäkään.
 

Yhteistyössä