Miten te ootte muotoillu kirjeen jos ootte palauttanu viallisia vaippoja?

Itse petyin oikeasti asiakaspalveluun. Ja ennenkaikkea siihen että heihin oli niin vaikea saada yhteyttä. Tosi suuri yllätys mulle oli et edes sähköpostia heille ei voinu lähettää ku tiettynä aikana.

Mietinkin et onko mammat niin aktiivisia et jatkuvasti ottavat yhteyttä vaippa-firmaan ku nuin pitää "rajottaa" yhteyden saamista. Jos ja kun olen joutunut antamaan reklamaatiota tuotteista aiemmin niin koskaan en ole moiseen törmännyt, vaan asiakaspalvelun sähköposti-osoite on ollut selkeäsi sivuilla esillä ja viestiini on vastattu viimeistään 2 päivän kuluessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis 2 vaipassa viallinen tarra? Jos siitä 2 euroa saa niin sillä ostaa jo monta uutta vaippaa... En oikee ymmärrä miksi 2 viallisesta vaipasta pitäis enemmän saada!

No mä arvasin että joku tulee heti sanomaan että mitäs valitat...
No pääasiassa kuitenkin ideahan on se,että viallisesta tuotteesta saa ja pitääkin valittaa?
Ja minä oon ainakin aina ite maksanu noi postituskulut? Ei oo mulle kukaan ilmottanu että ne pitäis jonain vastauslähetyksenä lähettää...
Hyvä jos tuo kattaa postituskulut saatikka ne kaks vaippaa, saatikka että miks ihmeessä suurempien kaupunkien asukkaiden pitäis (ja saavat) paremmin korvausta kuin maalaiskuntien asukkaiden..
Ihmettelin siis lähinnä sitä, että laittaako nää ns parempaa korvausta saavat jotenkin erimuotosen kirjeen menemään kuin minä, joka oon vaan todennut että vikaa oli ja tässä tuotteet ja tarkistuskoodit ja lopputulos on siis hyvin minimaalinen korvaus ja mukana vielä lappu että "Sellasta sattuu..."
Että näin meillä maalla?

Aina kannattaa eka laittaa palautetta. Sitten ne vastaa siihen palautteeseen ja ilmoittaa osoitteen millä voi postittaa ilmaiseksi.

Ei vitsit! Ei mikään ihme että eivät ehdi vastailemaan teidän mammojen älyttömiin viesteihin. Jos todella on Liberot niin huonoja NIIN VAIHDA MERKKIÄ! Me käytettiin lapsilla sekä Pampersia että Liberoa ja muutaman kerran eivät teipit pitäneet. Korjasin vaipat pienellä pätkällä tavallista teippiä. Ei tarvinnut vaivata päätään asiakaspalvelulla, vaippojen lähettelyillä tms. Valittakaa nyt vaan joka asiasta joka paikkaan, niin saadaan kaikki asiakaspalvelunumerot maksullisiksi.

Yhteistyössä