Miten te ootte muotoillu kirjeen jos ootte palauttanu viallisia vaippoja?

Saapasjalkakissa

Aktiivinen jäsen
02.06.2004
3 490
0
36
Mua ärsyttää jo valmiiksi, kun taas oli liberon paketissa kaks vaippaa missä ei oo tarroja... Tai siis toinen tarra puuttuu...

Mut joka kerran kun oon lähettäny ne sinne takaisin kera kirjeen missä oon ilmottanu vaan että paketissa oli tämmösiä, niin saan ehkä 2 euron hyvityksen tai joskus JOPA 4 euron... Siis alan miettiä kannattaako näitä ollenkaan lähettää sinne vai pistänkö mä liian nätisti sinne sen kirjeen??
Siis jo se lähettäminen ei tunnu olevan enää 2 euron arvosta... Jos nyt joku ymmärsi mun pointin oikeen, toivon mukaan.
Että mitenkä te ootte laittanu sinne ne vaipat?

Kiitos mahd. vastauksista...

Mä laitoin liberolle aikanaan mailia, jossa kerroin, että tarrat tarttuneet kiinni vaipan imuosaan eli eivät todellakaan enää pitäneet mitenkään vaippaa kiinni. Lyhyesti ja ytimekkäästi. Ne laitto vastauksena sen vastauslähetystunnuksen (eli niiden kustannuksella lähetys), ja pyysivät lähettämään pari vaippaa sekä sen paketin valmistuskoodit niille. About viikon päästä siitä kun olin lähettäny, meille tuli liberolta paketti, jossa 4 pkt (niitä pieniä paketteja) vaippoja.

Siis 2 vaipassa viallinen tarra? Jos siitä 2 euroa saa niin sillä ostaa jo monta uutta vaippaa... En oikee ymmärrä miksi 2 viallisesta vaipasta pitäis enemmän saada!

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Siis 2 vaipassa viallinen tarra? Jos siitä 2 euroa saa niin sillä ostaa jo monta uutta vaippaa... En oikee ymmärrä miksi 2 viallisesta vaipasta pitäis enemmän saada!

No mä arvasin että joku tulee heti sanomaan että mitäs valitat...
No pääasiassa kuitenkin ideahan on se,että viallisesta tuotteesta saa ja pitääkin valittaa?
Ja minä oon ainakin aina ite maksanu noi postituskulut? Ei oo mulle kukaan ilmottanu että ne pitäis jonain vastauslähetyksenä lähettää...
Hyvä jos tuo kattaa postituskulut saatikka ne kaks vaippaa, saatikka että miks ihmeessä suurempien kaupunkien asukkaiden pitäis (ja saavat) paremmin korvausta kuin maalaiskuntien asukkaiden..
Ihmettelin siis lähinnä sitä, että laittaako nää ns parempaa korvausta saavat jotenkin erimuotosen kirjeen menemään kuin minä, joka oon vaan todennut että vikaa oli ja tässä tuotteet ja tarkistuskoodit ja lopputulos on siis hyvin minimaalinen korvaus ja mukana vielä lappu että "Sellasta sattuu..."
Että näin meillä maalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Utelen nyt että paljonkos sieltä sitten pitäisi saada?

Kysymys ei ollu siitä että pitäis saada jotain paljon :D
Mä laitoinkin että jos joku ymmärsi mitä mä tarkotin :D :D
Idea oli siinä että paanko mä jotenkin eritavalla sen kirjeen kuin ne jotka saa sieltä sen esim. 10 euron hyvityksen?!?
Siitä oli siis vain kysymys... Olen arviolta noin 20 viallista vaippaa jättänyt kokonaan lähettämättä ihan siks ettei siitä oo mitään vastaavaa hyötyä...

Laita, että olet kyllästynyt heidän huonoon laatuunsa. Kerro, että olen monen lapsen äitinä ollut vankkumaton Liberoiden kannattaja, mutta usko se alkaa horjumaan vähemmästäkin.

Mä olen laittanut rikkisäisiä vaippoja ja paketista sen kooditarran. Kirjeeseen vaan lyhyesti että paketissa useita viallisia vaippoja. Joka kerta saanu paketin vaippoja.
Ja heille menevä kirje asiakaspalveluun menny ilmaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Laita, että olet kyllästynyt heidän huonoon laatuunsa. Kerro, että olen monen lapsen äitinä ollut vankkumaton Liberoiden kannattaja, mutta usko se alkaa horjumaan vähemmästäkin.

:laugh: Tuommonenko se auttaaki? No enpäs oo tainnu ikänä noin pahaa tekstiä laittaa minnekkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Saapasjalkakissa:

Idea oli siinä että paanko mä jotenkin eritavalla sen kirjeen kuin ne jotka saa sieltä sen esim. 10 euron hyvityksen?!?
Siitä oli siis vain kysymys... Olen arviolta noin 20 viallista vaippaa jättänyt kokonaan lähettämättä ihan siks ettei siitä oo mitään vastaavaa hyötyä...

Juu ymmärsin sinällään kysymyksen.
Halusin vain udella mikä olisi sinusta kohtuullinen korvaus?
Raha,vaippoja mitä?

:laugh: Tuommonenko se auttaaki? No enpäs oo tainnu ikänä noin pahaa tekstiä laittaa minnekkään...

No ei ihme, ettet ole sitten saanutkaan mitään :)

Raha,vaippoja mitä?

Minun mielestäni hyvä korvaus olisi 10 ? Liberon lahjakortti liikkeeseen, josta asiakas saisi ostaa vaikka niitä vaippoja tai sitten jotain muuta heidän tuotteitaan.

Raha,vaippoja mitä?

Ei ku mä olen kummastellu just sitä että millä hiton konstilla joku voi saada paketin vaippoja siitä että lähettää yhden tai kaks viallista vaippaa sinne takasin... Että määritteleekö sen oikeesti asuinpaikkakunta vai kirjeen muoto...
Kyllä se ois joskus kiva saada itekki se paketillinen vaippoja... Mut ilman oon pärjänny tähänkin saakka ;)

Raha,vaippoja mitä?

Minun mielestäni hyvä korvaus olisi 10 ? Liberon lahjakortti liikkeeseen, josta asiakas saisi ostaa vaikka niitä vaippoja tai sitten jotain muuta heidän tuotteitaan.

Ok.

Raha,vaippoja mitä?

Mun mielestäkin se ois hyvä korvaus jos sen saa jokainen joka lähettää niitä vaippoja takaisin.. Eikä tosiaan kiinni siitä mitenkä sitä valittaa tai missä asuu...

Juu mä uskosin et se on se kirjeenki sävy joka ratkaisee. Iha kuten palvelualallakin, esim. tarjoilija katselee ja tunnustelee mihin asiakas on tyytyväinen ja yrittää päästä mahd. vähällä vaikka onkin sit valmis esim. antamaan annoksen ilmatteeks :p Siin ku on eroja mihi asiakas tyytyy ja mistä korvauksesta hän siis tulee tyytyväiseksi ja iloiseksi :D

Laitat vaan ekana sähköpostia seuraavalla kerralla, niin saat sen vastauslähetystunnarin. Niin ei tarvi omalla kustannuksella niitä vaippoja lähetellä. Luulen, että vika onkin just siinä, että oot vaan lähettäny vaipat sinne, niille saattaa tulla sellasia lähetyksiä paljonkin, joten ehkä sitten suhtautuvat eri tavalla jos ensin kysyy toimintaohjeita ennenku niille mitään lähettelemään alkaa :)?.

Tottakai kirjeen sisällöllä ja sävyllä on väliä. Asiakas, joka osaa ja tietää vaatia palveluita, hän sen myös saa. Vaatimattomat asiakkaat helposti jätetään huomiotta tai mennään sieltä mistä aita on heillä matalin.

mInä just lähetin liberolle kirjeen ku jatkuvasti ollu vaipoissa sitä et se tarra-osa repeytyy irti.

Tuli vastauksena puolikas paketti vaippoja. (eilen)
Mutta ilmeisimmin on se ja sama mitä kirjotat viestiin, koska vastausposti oli semmonen liirumlaarum jota vastataan kaiketi kaikille. Petyin, koska moitin heidän asiakaspalveluaan, kun heihin sai mielestäni tosi huonosti yhteyden, kun sähköpostiakaan ei pystynyt lähettää kuin tiettynä aikana.

Ja ihan normipostilla laitoin, päälle tekstasin vain et "asiakaspalautus" niin meni heidän laskuun postimaksut.

Okei. No riittäiskö jos eka laitat vaan sähköpostia, jos ne sit pyytää lähettää ne vaipat ja voi laittaa vaikka asiakaspalautuksena tms.?

meni kauan et sain lähetettyä, taitaa olla jo monta vastaavaa vastausta!

Okei, onneks nyt sentään ymmärrettiin mitä mä hain takaa...
En minä siis mitään lahjuksia vaadi, vaan kysäsin ihan siks kun ajattelin että mitä ihmeen liirumeita sinne pitää oikeen laittaa että saa niin omituisen erilaisia korvauksia... :D
Kuten jo sanoin oon monet jättäny lähettämättä ihan siks kun en vaan oo viittiny enää vaivautua kun tuntuu että asiakaspalvelu on toisille hyvää ja toisille ei niin hyvää... =)

mie joskus valitin pamperseista, kun ne oli mennyt vaihtamaan niitä jotekin ja luulin niiden olevan vielä vanhempaa mallia ja samaa kokoa ostin, mutta ne oli ihan liian isoja ja eiku ostamaan uusi paketti..valitin siintä ja juttelin sen tätin kanssa ja laitto tulemaan rahaa tilille 15e..

Yhteistyössä