Miten te maksatte

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ravintolassa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ravintolassa?

Vieras
Kun menette tuttavaperheen kanssa ravintolaan. Miten jaatte ravintolaskun? Ollaan joskus pyydetty syömään tuttaviani tai ehdotettu tapaamista ja ollaan myöskin maksettu lasku näinä kertoina. Viimeksi tuttavaperhe kutsui meidät syömään ravintolaan, mutta maksoivat vaan omansa. Eivät tarjonneet meille. Nyt ollaan taas menossa ja mietin, että pitäisikö tarjoutua maksamaan. He ovat tehneet aloitteen kuitenkin menosta.
Varmasti selvin olisi tästä edes että jokainen maksaa omansa. Kuitenkin niin monet kerrat alkuaikoina aina me tarjosimme kaiken.

Tota kutsuisin hyväksikäytöksi siis tuttavienne puolelta. Miksi ootte maksaneet?
Jokainen maksakoot omansa ja piste.
Muoks. Mä en edes kehtais antaa toisen maksaa mun ruokiani, jos siis pariskuntatapaamisesta kysymys.

jokainen maksaa omansa. TIETENKIN! Ellei kyse ole jostain loppovoittajasta ja työttömästä perheestä. Silloin jos lottovoittajat ehdottomasti haluisivat maksaa, niin hyväksyisin tämän tarjouksen. Muuten en.

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Tota kutsuisin hyväksikäytöksi siis tuttavienne puolelta. Miksi ootte maksaneet?
Jokainen maksakoot omansa ja piste.
Muoks. Mä en edes kehtais antaa toisen maksaa mun ruokiani, jos siis pariskuntatapaamisesta kysymys.

ollaan siksi maksettu, kun ollaan oltu itse ehdottajaosapuoli.

Yhteistyössä