Miten te jaksatte työpäivän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xx

Vieras
Minä olen aina ihan loppu. Työ ei edes ole erityisen raskasta ja useimmiten on ihan mukavaakin. Silti työpäivän jälkeen on aina tympeä ja uupunut olo, orastava päänsärky ja pinna kireällä. Ei jaksaisi olla lasten kanssa täyspainoisesti yms. Saati laittaa ruokaa, siivota, kauppailla, käydä missään...

Olen yrittänyt kaikkea taukojumppaa ja pieniä pyrähdyksiä pihalla työpäivän aikana, kävelyä raittiissa ilmassa päivän päätteeksi yms., mutta ei mikään auta. Viimeistään klo 15 alkaa tämä olo vallata meikäläisen :-(

Inhottavaa vaan vanua kaikki illat sohvalla, kun ei mitään jaksa.

En jaksa minäkään mitään. Kesällä vähän paremmin, kun voi illat puuhastella pihatöitä, mutta talvi on ihan tuskaa pimeyden ja kylmän kanssa. Illat menee ihan nuokkuessa kunnes saa lapset nukkumaan.

Minulla auttoi, kun aloin pyöräillä työmatkat (n. 10 kilsaa). Pyöräillessä sai happea ja liikuntaa ja nollattua ajatukset kotimoodiin. Ajomatka ruuhkassa oli kaikkein pahinta myrkkyä.
Nyt pakkasilla onkin sitten taas väsynyttä, kun ihan näin kylmällä en halua pyöräillä.

Jaksan vaihdelleen. Jos pitkiä työpäiviä ja pitkiä työputkia takana, niin alkaa hyytyä eikä tosiaan jaksa tehdä mitään, mitä ei ole aivan pakko tehdä.

Työpäivä 8-16 ja aika raskasta on.Työympäristö kuuma/kylmä ja kostea+mulkut työkaverit.Ihan hyvin jaksan tehdän kaikkea vaikka raskaana olenkin.Mulla ei oo tapana valittaa =)

Yhteistyössä