K
kiukkupussin äiti
Vieras
1,5-vuotias oli jo herättyään tosi kiukkusella päällä ja sitä on jatkunu ihan koko aamun/aamupäivän. Mikään ei ole hyvä, sotketaan ja levitetään vaan kaikki ja sitten kun kieltää niin saa osakseen itku-potku-raivarit ja äitiä vedetään hiuksista kun ottaa syliin. Miten tämä elämä on mennyt tämmöiseksi?
tiedän että kaikilla on joskus huonoja päiviä, mutta kun taaperolla niitä tuntuu olevan vähän liian usein ja sattuu aina silloin kun miehellä on yövuoro, jolloin lapsen kanssa ollaan lähes 99% kahdestaan.
Tosi inhottavaa lapsen kanssa minnekään lähteä kun kiukuttelee vain minulle ja haluaa itse kävellä, mutta sitten ei suostu pitämään kädestä kiinni. En uskalla päästää itsekseen kävelemään kun on niin arvaamaton, joten kädestä on pakko pitää :/ miten toimitte tämmöisen lapsen kanssa? Ei jaksa koko aikaa kantaakaan ja sylissä vaan rimpuilee ja läpsii kasvoille
olen jo miettinyt lapsivaljaiden ostoa, jotenkin tuntuu vaan hirveältä ajatus "kahlita" lapsi. Rattaissa kun ei suostu enää oikein olemaan.
Tosi inhottavaa lapsen kanssa minnekään lähteä kun kiukuttelee vain minulle ja haluaa itse kävellä, mutta sitten ei suostu pitämään kädestä kiinni. En uskalla päästää itsekseen kävelemään kun on niin arvaamaton, joten kädestä on pakko pitää :/ miten toimitte tämmöisen lapsen kanssa? Ei jaksa koko aikaa kantaakaan ja sylissä vaan rimpuilee ja läpsii kasvoille