Miten te jaksatte asua TAAJAMISSA,eikö teitä ahdista?

• Viestiketjun aloittaja Maalainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä kans kauhistelen kun uudella asutusalueella talot on vierivieressä.Edessä,takana ja sivuilla.Tontit on mitä on hyvä ettet oo naapurin tontilla kun ulos astut.Sälekaihtimet yötäpäivää kiinni et ei naapurit nää. :/ Mua ei sais tollaseen paikkaan asumaan ei millään. :x
tää pistin niin mun silmään, että pakko kysyä! siis kun toi on yleinen "ongelma" monilla suomalaisilla. siis mikä teitä "sälekaihdin ihmisiä" niin ahdistaa, jos joku sattuu teiän kotiin näkemään??? siis mä en ihan oikeesti ymmärrä! siis miten te pystytte ulkona liikkumaan, jokuhan näkee teidät :D mutta ihan tosissaa, en pahalla kysy, mutta en vaan ymmärrä et mikä pakkomielle siinä on, ettei kukaan vain näe ?? ja itse ei kyllä tulis mieleenkään kurkkia toisen kotiin, jos verhot auki, että mitä siellä näkyy! on meillä yöllä verhot kiinni, koska yöllä haluan niin, mut päivisin en ymmärrä. pimeessä kämpässäkö sit kököttää koko perhe vai onko teillä sit aina täys valaistus?? sivistäkää mua ;)
valitettavasti niitä ihmisiä löytyy ketkä tuijottavat suoraan toisten koteihin.mä ainakin haluun olla kotona pikkupöksysilläni ym ilman ylimääräisiä tuijottajia.
Niin olishan se aika koomista kun vaikka keittiössä duunailessa perse paljaana alkais tuntumaan siltä et joku tuijottaa ja kun ikkunasta katsot naapurin setä siellä omassa keittiössään sua tapittaa ja morjestaa. :whistle: Oma koti on mulle yksityinen paikka johon en kaipaa tuijotuksia eri asia on sitten yleisellä paikalla.
juur näin!!

anski77 pikaseen
...ok... mut mä en duunaile päivällä keittiössä persepaljaana muksujen leikkiessä vieressä.... periaatteessa mä en tee mitään niin yksityistä muksujen aikana, että mun tarvis olla verhot kiinni... mut täähän ei ollut tän ketjun ykkösjuttu, joten toiset pitää verhot kiinni, toiset auki. päivänjatkoja! pakko jatkaa muita hommia ja jättää tää mielenkiintonen aihe tähän ; )

Yhteistyössä