Otat mukaan tuotteen ja takuulapun (kuitin) ja menet kauppaan. Jos on kyse kaupasta, jossa on info-tiski erikseen, sinne painelet ja esität asiasi. Jos taas ihan vain kodinkonemyymälä, jossa ei tommosta ole, menet myyjän luo ja kerrot, mikä on tilanne. =) Tosin riippuen siitä, mikä myymälä, mikä laite jne. voi olla, että huolto on ulkoistettu eli eivät siellä liikkeessä tee asialle yhtään mitään, paitsi anna sulle sen huollon yhteystiedot.
Niin ja jos on kovin iso laite, jättäisin sen eka autoon ja käväsisin kysäsemässä myyjältä/asiakaspalvelusta, miten toimitaan. Eli ei tartteis sitä isoa, painavaa laitetta kanniskella turhia. =)
Niin tai sitten, kun tämä blondi hetken asiaa mietti, voisi olla helpointa soittaa huomenna sinne liikkeeseen ja kysyä toimintaohjeet puhelimitse.
Ei nääs tulis turhaa ajoreissuakaan sinne kauppaan, jos ovat ulkoistaneet sen huollon johonkin ihan muualle.