miten tätä pitäisi kestää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
siis mihkä mä tän työnnän? nyt riittää mä en jaksa kuunnella yhtään itkua enään.

viime yönä vauva heräsi 8kertaa syömäään, v kun on levänny olo taas.mä oon ollut hereillä klo.5.40 vauva lopetti sen syönnin tasan6 ja vanhempi lapsi heräsi 6.10 ja miehen kello soi 6.30.olin hereillä sen ajan ku vanhempi lapsi ja mies teki lähtö(vauva nukku)mutta oli sitte miehen ja lapsen pakko möykkää vauva hereille just ennen lähtöä,vittu kun voisi ajatella.

ja täällä mä silmät ristissä istun kun vauva päätti sitte jäädä hereille :'(.

edellisenä yönä nukuin 3tuntia neljässä osassa.

olisko sun vaavilla nälkä? tuleeko sulta tarpeeks maitoa?
menet nukkumaan kun vauva nukahtaa,olet itsekäs ja lepäät,aamuisin makaat siellä sängyssä kun toiset tekee lähtöä,jos vauva nukkuu.....

virkee äiti on paras äiti :)

en, pakollisia menoja tänään hoidettavana aamu päivällä,jolloin tuo tod.näk nukkuu pidempään ja iltapv tuleeki mies ja isompi lapsi kotia sit onkin viikonloppu jolloin en voi nukkua kun molemmat lapset on kotona :'(

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
en, pakollisia menoja tänään hoidettavana aamu päivällä,jolloin tuo tod.näk nukkuu pidempään ja iltapv tuleeki mies ja isompi lapsi kotia sit onkin viikonloppu jolloin en voi nukkua kun molemmat lapset on kotona :'(

ja sun mies on pois koko viikonlopun kotoa?

eikö mies voisi katsoa lapsia sen aikaa v.loppuna että ottaisit tirsat aina kun siltä tuntuu? =) :hug:

inhottaa kun oon niin herkkä uninen että en pysty nukkuu/herään jo siihen että em. joku kuiskaa tai jos kännykkä piippaa tyhjää akkua. kyllä tulee maitoa, vaavil on hyvin kasvu edennyt-painon nousu. se vaan kun valvottavia tekijöitä on muitakin ku vauva mm.parisude ongelmat ja tuo vanhempi lapsi. eilen vauva nukku makeat 4 tunnin päiväunet ja mä touhusin vanhemman lapsen kanssa(joka joutu jäämään kotiin)

inhottaa kun oon niin herkkä uninen että en pysty nukkuu/herään jo siihen että em. joku kuiskaa tai jos kännykkä piippaa tyhjää akkua. kyllä tulee maitoa, vaavil on hyvin kasvu edennyt-painon nousu. se vaan kun valvottavia tekijöitä on muitakin ku vauva mm.parisude ongelmat ja tuo vanhempi lapsi. eilen vauva nukku makeat 4 tunnin päiväunet ja mä touhusin vanhemman lapsen kanssa(joka joutu jäämään kotiin)

mies ja lapset pihalle ulkoilemaan tai vastaavaa ja sinä nukkumaan!

Kuulostaa niin tutulta. Itse olen porskuttanut 4 kk 2-3 tunnin katkonaisilla yöunilla (eli ei siis 2 tuntia putkeen vaan juuri osissa). Tätä ennen jo 6 vuotta, että en yhtään kokonaista yötä ole nukkunut. En tosiaan tiedä miten kauan kestän. Joka yö itken itsekseni että on pakko saada apua, mutta mistäs saat ja aamulla on taas pakko jaksaa uuteen päivään.....

kotona se mies on, mutta kun sen pitäs vaivautua lähtee 2lapsen kanssa johonkin muualle, kun en mä saa unta joss on yhtään meteliä. en mä tiiä kai se tajuaa, mut ei ymmärrä ku ite ei koe tätä.

tuotahan se on vauva-aika joillakin...myös meillä oli. tirsoistakaan ei päivällä tullut yhtään mitään, kun oli niin yliväsynyt ettei saanut unenpäästä kiinni :| . :hug: Kyllä tuo ohi menee ( laiha lohtu tuossa tilanteessa ) ja saat levätä.

Yhteistyössä