V
"väsynyt"
Vieras
Mies haki avioeroa ja etsii nyt omaa asuntoa. Ero ei ollut mun tahto vaan olisin halunnut selvittää ja korjata asiat jotka on mennyt vikaan yhdessä ja erikseen. Perheneuvolassa on käyty yksin muutama kerta ja mies on tunnustanut olevansa masentunut ja haluaa vain eroon minusta. Hän kokee, että mun takia hänellä ei ole ystäviä, juo liikaa jne. Meillä on kaks pientä taaperoa kotona. Kertaakaan 8 vuoden yhdessäolon aikana ei ole tunteistaan kertonut joten en ole voinut käytöstäni muuttaa enkä hänen tarpeisiinsa vastata...
Nyt tuntuu etten jaksa tästä eteenpäin, rakastan miestä enkä haluaisi muutenkaan lasten kanssa yksin jatkaa. Mies ei näe mahdollisuutta yhteiselle tulevaisuudelle, ja miten näkisikään jos kovin masentunut mun takia on. Itse pinnistelen, että jaksaisin olla itkemättä ja hoitaa lapsia edes jotenkuten... Miehen vanhemmat ei halua minuun yhteyttä pitää ja muita sukulaisia ei täällä ole. Miten ihmeessä selviän,mistä apua ja miten tämmösestä pääsee yli henkisesti??
Nyt tuntuu etten jaksa tästä eteenpäin, rakastan miestä enkä haluaisi muutenkaan lasten kanssa yksin jatkaa. Mies ei näe mahdollisuutta yhteiselle tulevaisuudelle, ja miten näkisikään jos kovin masentunut mun takia on. Itse pinnistelen, että jaksaisin olla itkemättä ja hoitaa lapsia edes jotenkuten... Miehen vanhemmat ei halua minuun yhteyttä pitää ja muita sukulaisia ei täällä ole. Miten ihmeessä selviän,mistä apua ja miten tämmösestä pääsee yli henkisesti??