Miten tässä näin pääsi käymään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie vaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie vaan"

Vieras
En tajua, että mitä mun päässä oikein tapahtuu... Ykskaks vaan yllättäen tuntuu, että eräs ihminen on vienyt multa jalat alta! Olen pitkässä parisuhteessa ja rakastan miestäni yli kaiken. Olen yhä rakastunut häneen, MUTTA... Samaan aikaan olen alkanut tuntea erittäin voimakkaita ihastumisen tunteita erästä "kaverin kaveria" kohtaan. Ja siis tämä henkilö on nainen! En ymmärrä mitä tää nyt on. En ole ikinä ennen kokenut minkään sortin vetoa naisiin, kehenkään. Olen mielestäni ihan fiksu ja kypsä kolmekymppinen, ei mene enää teiniajan kokeilunhalun piikkiin.

Olen yrittänyt järjellä miettiä, että miksi tunnen näin. Ehkä henkilö on vain niin hyvä tyyppi? Mutta onhan noita hyviä tyyppejä tullut vastaan ennenkin, eikä mitään tällaista ole kuitenkaan tapahtunut.

Ihastukseni kohde on myös tiettävästi täysin hetero, joten mitään ei voisi mitenkään edes tapahtua. Silti pääni on aivan pyörällä. Hän on kaunein ihminen sekä ulkonäöltään että luonteeltaan, kenet olen ikinä tavannut.

Onko muilla kokemuksia vastaavasta? Mitenkä tästä eteenpäin? Varmaan ajan kanssa haalenee moiset tunteet...?

mulla oli kerran vastaavaa. tunne meni ohi. olin kyllä tosi hämmentynyt myös koska en ole kokenut mitään vetoa naisiin.. ja kun ajattelin asiaa, en olis voinut kuvitellakaanesim harrastavani seksiä hänen kanssaan ... se oli vaan jokin... hmm... ohimenevä tunne.

Joo, mulla siis toi sama. En siis vois kuvitellakaan harrastavani seksiä tms. Tunteet on vähän samoja, kun ala-asteella ;)

No kai se on vaan jotain kemiaa... Riudun sitten suloisessa tunteessa, kunnes "paranen" :)

Melkeen kyllä pelottaa seuraava kerta, kun tapaan tän henkilön. Meen varmaan ihan lukkoon. Mutta mitäs siitä, sentään tiedossa on ihanuuden näkeminen.

Luokiteltaiskohan sekstaaminen saman sukupuolen kanssa pettämiseksi parisuhteessa? Minusta kyllä, ei epäilystäkään. Mutta alan kallistua sille kannalle, että ihastuminen on enemmän persoonasta kiinni kun sukupuolesta. Ennen en ollut uhrannut tällaiselle ajatustakaan...

Naisen on ihan kamalan helppo ihastua toiseen naiseen. Mietis nyt, kuka mies innostuu sun kans haukkuun miehiä, kuka mies hieroo sun hartioita yhtä hyvin ku nainen, kuka mies shoppailee sun kans vaikka kuinka monta päivää putkeen. Naisten ajatukset osuvat helposti yksiin ja silloin syntyy tunne että hei tää on mun sieluntoveri. Kannattaa pohtia ihan tosi tarkkaan ennenku menet lepakkoluolaan siinä mieles. Oikeesti. Samalla tavalla se on pettämistä varsinkin kun on tunteet pelissä. Ainahan voit tietysti kysyä mieheltäsi että mitä sanoisi jos kävisit koittamassa. Onhan niitä avoimia miehiä maailman pullollansa. Tsemppiä sulle. Älä tee kovin hätäisiä päätöksiä.

En ihan allekirjoita tuota, että naisen on tosi helppo ihastua toiseen naiseen. Ainakaan tässä tilanteessa "ihastuminen" tapahtui samalla tavalla kun mieheenkin. Samassa seurueessa vietettiin iltaa. En mitään erikoista edes jutellu tän ihmisen kanssa. Toi "osaa hieroa hartioita ja shoppailla" kuulostaa ihan ku jostain leffasta otetulta :) Naisethan todella vaan shoppailee ja hieroo toisen hartioita kaiken aikaa ;D

Tosta pettämisestä oon kyllä samaa mieltä. Kyllä mustakin tuntuis pahalta ja luokittelisin pettämiseksi, jos tilanne sattuis omalle kohdalle toisin päin. En todellakaan aio ikinä tehdä niin alkeellista virhettä tässä parisuhteessa, tiedän kyllä miten helposti se voi käydä.

Ja toisekseen, en oikein osaa kuvitella seksiä naisen kanssa. Tuntuu, että seksi ei tässä edes ole se pääasia. Minulle vaan tuli sellainen pakahduttava tunne, jonka luokittelin ihastumiseksi.

Aika näyttää tietysti, tuleeko itselle vielä eteen "muita naisia". Kai sitä voi löytää itsestään uusia puolia vielä kolmekymppisenäkin... Jotenkin en kyllä jaksa uskoa sitä, vaan luulen että tunteet johtuvat tästä yhdestä ja ainoasta naispuoleisesta henkilöstä, joka vaan onnistui hurmaamaan mut jotenkin.