miten tapasitte uuden miehen eron jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Tuli kotioveen kolkuttelemaan; ystävä monien vuosien takaa jonka en tiennytkään kantavan sellaisia tunteita minua kohtaan.

Mies saikin kunnon bonukset minut valitessaan; kaksi lasta pahimmassa iässä. =)
ihana :D mutta mies oli valmis ottamaan ne bonukset vastaan :heart: hienoa että sellasia miehiä löytyy =)
 
Netistä cityn sivuilta. Tavattiin vuosi satunnaisten mesetysten jälkeen vähän sattumaltakin ja jalat lähti alta samantien, molemmilta. Mun lapset tykkää ihan hirveästi hänestä ja hän lapsista.. Ihanaa olla rakastunut!
 
WTF
7kk ja bileissä (kuulemma), mä taas muistin et baaris :saint: mut anyway yhes jo viidettä vuotta :heart:

kun erosin... bongasin kyl heti ekana iltana (kun muutin omaan kämppään) yhen tyypin, mut ei siitä mitää tullu! tapailtiin kyl melkee 5kk...
 
että näin
Noh... erosta oli n kuukausi. Olin n8 kk tytön yh ja ihan hajalla. Kaverit vei juhannusta juhlimaan kaupungille (mua piristääkseen) Kaupungilla oli silloin jotkut festarit, joita ei enää ole... Kaveri kävi jätkälaumasta pummimassa röökiä ja kun sitä ei kuulunut, oli pakko mennä mukaan. Mun mies oli yks tästä porukasta..

"Ihaninta" koko jutussa on se, että mä oon koko illan itkeny omaa pahaa oloa ja tää mies kuunteli mua koko illan ja seuraavat 3kk!!

Yhdessä ollaan oltu 7,5 v ja naimisissa 5v. Kolmas yhteinen lapsi tulossa!!
 

Yhteistyössä