Miten tapahtuu käytännössä tarhan vaihtaminen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Muutettiin reilu 3 viikkoa sitten ja nyt hoitajat rupes vanhassa tarhassa vihjailemaan tarhapaikan vaihdosta. Emme olleet vielä edes ajatelleet että vaihtaisimme tarhaa, mutta kaipa se on pakko...
Ja toisaalta onhan se parempi että saa uusia kavereita täältä missä koulu on lähempänä.

Mutta miten se käytännössä tapahtuu? Pitääkö tehdä ne hakupaperit ja onko taas se sama 4kk aika?

Mulle sanoi pk:n esimies viime keväänä kun yritin siirtää tyttöä, että hän laittaa siirtopaperit menemään. Ei mun tarvinnut kuin ilmoittaa sinne et halutaan vaihtaa pk:ta.

Onko teillä pitkä matka sinne vanhaan päiväkotiin ja minkä ikäisestä lapsesta on kyse?
On varmaan helpoin siirtyy kesälomien jälkeen.

On meillä joku 5-7km matkaa,mutta ei ole ollut ongelma.Poika on nyt 4 vuotta, täyttää kesällä 5.
Poika on viihtynyt vanhassa paikassa tosi hyvin, saanut sieltä paljon kavereita ja varsinkin yhden erittäin hyvän.
Tarhan toiminta on vain mennyt todella ihmeelliseksi ja siksi olisikin ehkä hyvä vaihtaa tarhaa,mutta haluan ajatella poikani parasta.
Olinkin ajatellut tarhan vaihtoa ensi syksyksi eli kesän jälkeen. :)

Mä vaan soitin uuteen päiväkotiin ja kerroin että ollaan muuttamassa sinnepäin silloin ja silloin, no seuraavana päivänä ilmoitti että vapaa paikka sitten olisi.

Yhteistyössä