Miten tän asian nyt pitäis ottaa? (seksi asiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paskako??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paskako??

Vieras
Jos mies on helposti laukeava, niin onko positiivista vai negatiivista naista kohtaan, että ei tulekaan niin nopeesti ku yleensä? Eli tapasin varmaan pari viikkoa sit miehen ja eilen ekaa kertaan pantiin.. Mies varoitti jo heti, että ei kestä kauaan. Sessio olikin pidempi ku luulin ja hänkin oli yllättynyt ja sano jotain siihen tyyliin, että ompas yllättyny kesti niin pitkään. Nyt pohdin, että olinko niin paska, että sen takia tullutkaan heti vai miten päin tässä nyt pitäis olla?

Totuus on, että piti sinua niin rumana ja huonona, että väen väkisin sai lauettua. Nyt soitat sille loukkaantuneen itkupuhelun, etkä ole enää missään tekemisissä.

Tai sitten miestä saattoi ihan jännittääkin teidän ensimmäinen yhteinen kerta jonka takia sitten tulikin vähän myöhemmin? Tai oli vetänyt käteen aikaisemmin jonka takia kestoa sitten saattoi tulla lisää? tai sitten vaan kuun asento oli ihan toisenlainen mitä yleensä. -__-

Eikös se ole positiivista, että mies varoittelee että saattaa tulla nopeasti eikä vaan ole hiljaa ja nolostele itse aktin jälkeen. Jos suhteesta kehkeytyy jotain niin aina voit miehen ensin tyydyttää käsin/suulla, jonka jälkeen sitten toista kierrosta peliin yhdynnän kanssa ja näin sitten kestävyyttäkin tulee enemmän.

Ja mehän emme voi tietää olitko paska vai et, miksi et kysy suoraan miekkoselta? Voitte yhdessä opetella olemaan parempia.

Sä harrastat seksiä uuden miehen kanssa.
Seksi oli ilmeisesti ihan ok.
Ja tulet sitten kysymään palstalta mitä joku typerä huomautus tarkoittaa.
MISSÄ VIKA!??!?!

anteeks että ny kysyin.. aattelin jos täällä muilla on miehiä jotka tulee helposti ja miten itse ottaisitte sen, jos ei tuliskaan "normaaliin tapaan" .. En nyt mieheltä kehtaa semmosia kysyä :/

Tai sitten miestä saattoi ihan jännittääkin teidän ensimmäinen yhteinen kerta jonka takia sitten tulikin vähän myöhemmin? Tai oli vetänyt käteen aikaisemmin jonka takia kestoa sitten saattoi tulla lisää? tai sitten vaan kuun asento oli ihan toisenlainen mitä yleensä. -__-

Eikös se ole positiivista, että mies varoittelee että saattaa tulla nopeasti eikä vaan ole hiljaa ja nolostele itse aktin jälkeen. Jos suhteesta kehkeytyy jotain niin aina voit miehen ensin tyydyttää käsin/suulla, jonka jälkeen sitten toista kierrosta peliin yhdynnän kanssa ja näin sitten kestävyyttäkin tulee enemmän.

Ja mehän emme voi tietää olitko paska vai et, miksi et kysy suoraan miekkoselta? Voitte yhdessä opetella olemaan parempia.

Mä en saa IKINÄ toista kierrosta, miehelle riittää eka.
=/
Kestää itse työntelyvaihe jonkun 2-5min, ellei ole ottanut.

Sitä aina KOSKEE seksin jälkeen ja lääkärillä on käynyt, mutta mitään vikaa ei ole.

Yhteistyössä