N
"nipsu76"
Vieras
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo 20 vuotta ja perheeseemme kuuluu 14v ja 16v tytöt. Meillä menee ihan hyvin parisuhteessa kaikinpuolin mutta huomasin eilen jotain todella todella outoa tai järkyttävää! Olin käynyt iltapesulla ja menossa nukkumaan. Mieheni meni minun jälkeeni suihkuun, jonka jälkeen kävin viellä pesuhuoneessa heittämässä makuhuoneen lattialta likaiset sukkani pyykkikoriin mieheni tultua suihkusta pois. Pyykkikorin avaessani huomasin että pyykkikoria oli pengottu ja lähes päällimmäisen paitani alta pilkotti vanhimman tyttäreni pikkarit jotka eivät olleet siinä minun mentyäni suihkuun ja heitettyäni vaatteeni koriin joten huomasin että sitä oli pengottu. Ajattelin ensin että muistan väärin tai siihen on järkevä selitys mutta koskettuani niihin ne olivat märät ja spermassa sisältä !!!!! Siis mitä helvettiä!! Kaikki varmaan osaa laskea yks plus kaks! Järkytyin ja vituttaa ihan suunnattomasti enkä ees tiedä miten tällänen asia pitäs käsitellä! Varmaan ees typerää kysyä et onko tää normaalia !!!!! En ees haluais kysyä mieheltäni asiasta kun en voi tajuta mitä tää tarkottaa! Onko se seonnu?!