Miten tämmöseen pitäisi suhtautua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nipsu76"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nipsu76"

Vieras
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo 20 vuotta ja perheeseemme kuuluu 14v ja 16v tytöt. Meillä menee ihan hyvin parisuhteessa kaikinpuolin mutta huomasin eilen jotain todella todella outoa tai järkyttävää! Olin käynyt iltapesulla ja menossa nukkumaan. Mieheni meni minun jälkeeni suihkuun, jonka jälkeen kävin viellä pesuhuoneessa heittämässä makuhuoneen lattialta likaiset sukkani pyykkikoriin mieheni tultua suihkusta pois. Pyykkikorin avaessani huomasin että pyykkikoria oli pengottu ja lähes päällimmäisen paitani alta pilkotti vanhimman tyttäreni pikkarit jotka eivät olleet siinä minun mentyäni suihkuun ja heitettyäni vaatteeni koriin joten huomasin että sitä oli pengottu. Ajattelin ensin että muistan väärin tai siihen on järkevä selitys mutta koskettuani niihin ne olivat märät ja spermassa sisältä !!!!! Siis mitä helvettiä!! Kaikki varmaan osaa laskea yks plus kaks! Järkytyin ja vituttaa ihan suunnattomasti enkä ees tiedä miten tällänen asia pitäs käsitellä! Varmaan ees typerää kysyä et onko tää normaalia !!!!! En ees haluais kysyä mieheltäni asiasta kun en voi tajuta mitä tää tarkottaa! Onko se seonnu?!

[QUOTE="nipsu76";28969540]Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa jo 20 vuotta ja perheeseemme kuuluu 14v ja 16v tytöt. Meillä menee ihan hyvin parisuhteessa kaikinpuolin mutta huomasin eilen jotain todella todella outoa tai järkyttävää! Olin käynyt iltapesulla ja menossa nukkumaan. Mieheni meni minun jälkeeni suihkuun, jonka jälkeen kävin viellä pesuhuoneessa heittämässä makuhuoneen lattialta likaiset sukkani pyykkikoriin mieheni tultua suihkusta pois. Pyykkikorin avaessani huomasin että pyykkikoria oli pengottu ja lähes päällimmäisen paitani alta pilkotti vanhimman tyttäreni pikkarit jotka eivät olleet siinä minun mentyäni suihkuun ja heitettyäni vaatteeni koriin joten huomasin että sitä oli pengottu. Ajattelin ensin että muistan väärin tai siihen on järkevä selitys mutta koskettuani niihin ne olivat märät ja spermassa sisältä !!!!! Siis mitä helvettiä!! Kaikki varmaan osaa laskea yks plus kaks! Järkytyin ja vituttaa ihan suunnattomasti enkä ees tiedä miten tällänen asia pitäs käsitellä! Varmaan ees typerää kysyä et onko tää normaalia !!!!! En ees haluais kysyä mieheltäni asiasta kun en voi tajuta mitä tää tarkottaa! Onko se seonnu?![/QUOTE]

Kysyppä tytöiltä suoraan onko isä kosketellut sopimattomasti tai ehdotellut? Hyi helv*tti ko kuvottaa, mä en pystyis katsomaan miestäni enää silmiin tuollaisen teon jälkeen, rakkaus kuolis siihen paikkaan ja äijä sais luvan kerätä tavaransa ja lähteä litomaan! Hyi ällötys mikä pervo runkkari:x

Ai että miten pitäis suhtautua? Muuta porvooseen, osta uusia pikkareita sieltä porvoosta sekä tyttärelle että isälle. Nauti uudesta elämästä porvoon lämmössä.

Kysyppä tytöiltä suoraan onko isä kosketellut sopimattomasti tai ehdotellut? Hyi helv*tti ko kuvottaa, mä en pystyis katsomaan miestäni enää silmiin tuollaisen teon jälkeen, rakkaus kuolis siihen paikkaan ja äijä sais luvan kerätä tavaransa ja lähteä litomaan! Hyi ällötys mikä pervo runkkari:x

Minun on vaan niin vaikea uskoa mitään sellaista miehestäni, sillä hän on erittäin huolehtiva perheenisä eikä varmasti ikinä tekisi mitään sellaista. Johan tyttöjen käytös ja suhtautuminen isäänsä näkyisi ulospäin jos olisi tapahtunut jotain niin sairasta.. Tiedän että mieheni fantasioi ja haaveilee kaikesta esim sängyssä puhuu kaikkee rivoa ja on yli seksuaalinen muutenkin mutta ehkä tää ampuu pahasti jo yli! En silti haluaisi tehdä mitään hätiköityjä johtopäätöksiä vaikka ajatukset on ihan sekasin päässäni :(((

Miten tämmöstäkään asiaa voi edes kysyä lapselta?? Nehän saattaisivat säikähtää... Ehkä selvitän asian kumminkin mieheni kanssa! Raahaan sen vaikka valheenpaljastuskokeeseen tai jonnekkin kallon kutistajalle. Selvyys tähän pitää saada mistä tässä on kyse!

Oisko ollut parempi, että puolisosi olisi käynyt tyydyttämässä itsensä taloyhtiön pyykinkuivaushuoneessa jonkun vieraan pikkareihin?
Lienee viisainta olla hiljaa koko asiasta, koska kenellekään ei ole sattunut mitään pahaa. Välinne rikkoutuvat, mies menettää kasvonsa ikiajoiksi. Mieti tarkkaan.

Kieltämättä mäkin säikähtäisin ja olisin helvetin raivoissani. Kysyisin suoraan asiasta, jos vastais jotain ympäripyöreetä tai tuhauttelis, että mistä nyt melttoot jne. niin kantaisin ne pikkarit nenän eteen ja asia kyllä puitais juurta jaksain.

[QUOTE="kana";28969605]Erottaako miehesi mitkä alushousut on kenenkin? Ettei olis luullu niitä sun pöksyiks.[/QUOTE]

En ole käyttänyt moneen vuoteen stringejä! Joten ei varmaan voi erehtyä!

[QUOTE="Vieras";28969606]Oisko ollut parempi, että puolisosi olisi käynyt tyydyttämässä itsensä taloyhtiön pyykinkuivaushuoneessa jonkun vieraan pikkareihin?
Lienee viisainta olla hiljaa koko asiasta, koska kenellekään ei ole sattunut mitään pahaa. Välinne rikkoutuvat, mies menettää kasvonsa ikiajoiksi. Mieti tarkkaan.[/QUOTE]

Tässä tapauksessa ne vieraan pikkarit olis ollut parempi vaihtoehto :(

Entä jos kaikki miehet harrastaa tällästä?! Mistäs mie tiedän kauan se on tätä tehnyt ja mistäs kukaan tietää mitä muut miehet tekee ketkä ei kiinni ole jääneet... voitteko olla varmoja ettei kenenkään teidän oma mies harrasta tällästä? Miesten päässä nyt ei muutenkaan paljoo muuta liiku kun seksi !

Alkuperäinen kirjoittaja kjhöjhöh;28969952:
Se on runkannut ja pyyhkinyt ensimmäiseen vaatteeseen, mikä on käteen sattunu?

Näin minäkin haluaisin uskoa mutta miksei pyyhkinyt paitaani joka oli päällimmäisenä? Ei kun pienimmät mahdolliset pikkarit!!!

[QUOTE="apari";28969968]Tuota.. oliko se lämmintä? ettei oliso ollut tytön poikaystävältä?[/QUOTE]

Ei ollut mitään vanhaa enkä muista oliko kuinka lämmintä eikä tyttäreni saa tuoda poikaystäviä kotiinsa eikä käytä epillereitä. Eikä tyttöni ollut käynyt suihkussa siinä välissä vaan oli jo nukkumassa. Teoriat käy vähiin.

mihin aikaan tämä tapahtui ja koska tyttö oli tullut kotiin? koska: a. ei seksiin tarvita kotia ts. sitä on voitu harrastaa missä vain. b. jos onkin käynyt kylmät ilman kumia c. ehkäpä hän oli käynyt tunkemassa ne pöjsyt aiemmin pyykkikoriin, isä epäili seksin harrastamista ja tarkisti pöksyt.

tämmönen teoria mulla :D

Yhteistyössä