Miten tämä oman talon ostaminen voikaan olla näin kamalaa ( ihanalla tavalla)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tohkeissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tohkeissaan

Vieras
Ensin sitä etsii ja etsii. Ja nyt on löytynyt tosi hyvä vaihtoehto. Ollaan oltu järkeviä ja mietitty asiaa joka kantilta ja tutustuttu kohteeseen ja kyselty siitä. ja mietitty raha asioita ja mietitty vielä lisää.

Mutta nyt kaikki on mietitty enkä mie halua enää olla yhtään järkevä. Mie haluun sen talon, haluun haluun haluun.

ja arvatkaapa pelottaako nyt ettei me saadakkaan sitä. Myyvät sen jollekulle toiselle tai joku muu homma kusee.

Tää on kamalan ihanaa ja mie olen nyt malttamaton.

Tahtoisi vaan ajatella kaikkai sisustusjuttua ja hömpötyksi eikä olla enää yhtään järkevä. Vaikka pakkohan se on.

Mutta jänskättä kyllä nyt himskatista että toivottavasti me saadaan sen.

Kauheeta kun on löytänyt jotain joka tuntuu just siltä oikealta. Mutta se ei vielä ole meidän eikä varmaksi voida tietää saadaanko edes sitä.

tuo kuulostaa just siltä: ihanan kamalalta =) toivottavasti kaikki menee hyvin, isoista asioista kuitenkin kysymys ja pikkusen pitää sitä järkeä loppuun asti pitää mukanakin.

Toivotaan tosiaan ettei ole. Onnea teillekkin kovasti...

Iik, just soitti ukko, perjantaina mennään pankkiin ja oli saanut vielä kohteesta lisää tietoja. Ei ainakaan kukaan ole vielä tarjousta jättänyt siitä. Hyvä vain. Se on meijän ja sillä hyvä.

Jos tää homma kusee niin on meillä tosi hyvä kakkosvaihtoehtokin kiikarissa. Tuosta ykköskohteesta on vain parempi "fiilis"

:D Kyllä te sen saatte. Koska tiedät? Tule kertomaan ja laita kuvaa.
Me ollaan käyty katsomassa 1101 taloa ja aina on jokin ihan väärin ja tää oma tuntuu paremmalle. Me ei ehkä kuitenkaan olla ihan tosissaan.

Pakkohan tässä on olla järkevä, vaikka en mie tahtoisi. Mutta olen. Onneksi ukko on sitä munkin puolesta ( ja tietää näistä asioista miljoonakertaa enemmän kuin minä, siis siinä suhteessa että remontoitavaa kohdetta ollaan ostamassa )

Välillä vain iskee tälläinen hetki että tahtoo vain hömpöttää sen suhteen.

noh, ei olla vielä tarjousta edes jätetty kun vasta tehtiin päätös että me halutaan se.

Mutta perjantaina mennään pankkiin. Eiköhän se asia enskuun aikana selviä.

En taida uskaltaa laittaa linkkiä siihen ettei kukaan muu ihastu ja saada kilpailijaa. Vaikka jos joku täältäpäin tuon tyyppistä kohdetta etsii niin eiköhän ole tiedossa että on myynnissä.

Just tuollaista se on :)

Ja sit: Älä anna pääsi pehmetä kuitenkaan. Meillä meni "elämämme talo" sivu suun kun emme tarjonneet tarpeeksi - se vain ei olisi ollut sen arvoinen ottaen huomioon tarvittavat remontit.

Kyllä harmitti, tosi paljon! Ja kuinka ollakaan: kuukauden kuluttua tehtiin tarjous 25 000 e halvemmasta talosta joka oli ja on oikeasti paljon kivempi ja paljon paremmalla alueella ja palvelut lähempänä! Ja nyt asutaan tässä ja ollaan onnellisia.

Eli olen onnellinen ettei lähdetty tekemään järjettömiä tarjouksia vaikka kuinka oli jo sydän muka kiinni siinä ekassa talossa.

Yhteistyössä