V
vieras..
Vieras
Eli 10 v sairastui niin rajuun mahatautiin että joutui tiputukseen. Olin tuon takia yhden päivän pois. Lapsi oli siis sen päivän sairaalassa. Työnantaja meinas että on palkatonta. Meinaako laki että 10 v pärjää yksin sairaalassa ja vielä kotona sen jälkeen?
Ei sillä että itelle olisi ongelma varsinkaan tuo yksi päivä. Mutta entä jos lapsi olisi joutunut olemaan useamman päivän sairaalassa?
Ite teen jatkuvasti eri mittaisia pätkiä, pisimmät on 2-3 viikkoa. Eli en edes odota että olisi jotain normityöntekijän oikeuksia. Mutta jäi siis mietityttämään ihan yleisellä tasolla tuo asia.
Ei sillä että itelle olisi ongelma varsinkaan tuo yksi päivä. Mutta entä jos lapsi olisi joutunut olemaan useamman päivän sairaalassa?
Ite teen jatkuvasti eri mittaisia pätkiä, pisimmät on 2-3 viikkoa. Eli en edes odota että olisi jotain normityöntekijän oikeuksia. Mutta jäi siis mietityttämään ihan yleisellä tasolla tuo asia.