Miten tällaista vaatetta pidetään? Mikä se edes on? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnustan olevani tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnustan olevani tyhmä

Vieras
Mä luulin, että ostin topin. Kaupassa se näytti ihan topilta. Hölmönä, en sovittanut. Kotona kokeilin "toppia" ja huomasin, että eipä se taidakaan olla toppi. Vai onko? Ei se kyllä voi mekko olla koska on siihen aivan liian pieni. Onko se sitten jonkinlainen tunika? Miten tuollaista vaatetta pidetään? Ei sitä voi ilman housuja laittaa, mutta sopiiko se farkkujen kanssa?! Mä joudun ton palauttamaan jos joku ei osaa mua neuvoa tässä asiassa :)

Niin joo, ja vartalosta en sitten kaipaa mitään kommenttia kiitos.

http://www.aijaa.com/v.php?i=3975321.jpg

:) Siis onko se nyt mekko vai toppi? :) Housut mä sinne alle laittaisin, en siis lähtisi yleisille paikoille pelkässä tuossa, vaikka kuvassa onkin pelkkä se, mikä se nyt onkaan :) Ja H&M:stä kun joku sitä kysyi :)

Siis jos toi on mekko, niin onko se sitten vaan liian pieni koko mulle? Koska eihän nyt mikään mekko voi olla noin lyhyt/tiukka/PIENI?! Jos mä laitan housut sinne alle, niin eihän se sitten näytä siltä että mulla on mekko ja housut? :D Äh, mä oon selvästi jo liian vanha kun en edes ymmärrä vaatteista mitään ;) Täytyy kokeilla miltä se näyttää jos mä laitan leggarit :/

Kokeileppa et rypytät sitä lantiolle hieman ja laitat farkut, silloin se on toppi. Voit laittaa myös sinne alle trikoopaidan, niukkalinjaisen paitapuseron... Kesällä pellavahousujen kanssa on varmasti kiva:)

Anteeksi kun taas kysyn, mutta onko se ihan ok jos laitan ton ja mustat leggarit ja mustat saappaat? Vai onko se vähän liian horahtava tai jotain? Tuntuu vaan jotenkin niin paljastavalta asulta kun ei oikeastaan jätä mitään mielikuvituksen varaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:
Anteeksi kun taas kysyn, mutta onko se ihan ok jos laitan ton ja mustat leggarit ja mustat saappaat? Vai onko se vähän liian horahtava tai jotain? Tuntuu vaan jotenkin niin paljastavalta asulta kun ei oikeastaan jätä mitään mielikuvituksen varaan ;)

Minusta tuo kuulostaa hienolta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap taas:

Pistä jonkun muun väriset leggarit :) Niines mä ajattelin lähteä vkonloppuna :)

Ok :) Leggareita ei ole kun mustia tai valkosia ja koska toi asu muutenkin korostaa lantiota/reisiä, niin mieluummin laitan mustat ;) Täytyy laittaa jotkut kivat, värikkäät korut niin ei sitten ole koko musta asu :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ok :) Leggareita ei ole kun mustia tai valkosia ja koska toi asu muutenkin korostaa lantiota/reisiä, niin mieluummin laitan mustat ;) Täytyy laittaa jotkut kivat, värikkäät korut niin ei sitten ole koko musta asu :)

No onhan leggareita nykyään vaikka minkä värisinä!

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No onhan leggareita nykyään vaikka minkä värisinä!

Niin, joo, tarkoitin että mulla on vain mustia ja valkosia :) Mutta ehkä mäkin uskallan ostaa ensi kerralla jotkut värikkäämmät :)

Yhteistyössä