Miten tähän nyt pitäisi suhtautua?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

öööö

Vieras
Miehellä oli eilen vika työpäivä ja sen työkavereillakin alko loma. Menivät sitten terassille suoraan töistä. Tänään aamulla klo 9.00 mies tuli kotiin. Oli ollut jonkun naispuolisen työkaverin luona yötä. Sanoi että siellä oli muitakin ja oli muka nukkunut sohvalla. Nyt mies nukkuu ja siltä naispuoliselta työkaverilta tuli juuri tekstiviesti. Innolla odotan sitä kun mies herää ja kertoo mitä viestissä lukee... Onko syytä epäillä että mies olisi pettänyt ? :(

Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:
Vähintään marssisin tällä punasella sekunnilla isännän luo ja toteaisin, että nyt luetaan tämä viesti yhdessä.
Jos ei anna lukea, niin eiköhän tuo homma oo aika selvä.

Näin mäkin tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viears:
miksi ihmeessä se ei voinut tulla kotiin nukkumaan yöllä? Epäilisin vahvasti

Oli kuulemma halunnut tulla yöllä jo kotiin mutta ku kaverit painosti lähtemään jatkoille ja... lässyn lässyn!!! Joo... meillä ei ole kovin erikoista se että mies ei tule yöksi kotiin mutta yleensä hän jää kaverilleen (ja mun siskolle) yöksi joka asuu ihan keskustassa. Tää työkaveri on sinkku mutta joku 10v vanhempi...hmmm...

Lue se viesti, mä ainakin lukisin. asia olisi sillä selvä, vaikka mies suuttuisikin viestin lukemisesta. Tietäisit ainakin missä mennään. Itse en voisi jättää lukematta.

Huh, onneks ukon työkaveri akat on karmeita +50v kottaraisia, eikä tuo käy missään kaljottelemassa ilman vaimoonsa.

Kyllä mä viestin lukisin ja kertoisin että sulle tuli siltä naiselta viesti missä luki näin...
Ja näin kyllä toimis mieskin jos mun puhelimeen tulis viesti enkä ite ennättäis lukeen

Mies heräs... en ruvennu sille mitään puhumaan tästä. Sanoin vaan viestin tulleen. Siinä luki: Miten olis loiventavat? okei... mitähän siitä pitäis ajatella. Ei oo kyllä mies lähdössä mihinkään jatkamaan ryyppäystä...

Minkälainen nainen pyytää terassille perheellistä miestä? Varsinkin kun tietää että on jo edellisenä päivänä ollut ryypiskelemässä. Ei ole edes mikään läheinen ystävä eivätkä ole mun tietääkseni olleet tekemisissä muuten kuin töissä.

Yhteistyössä