Miten tämänkin kestää??? (Vauvayrityksestä)

• Viestiketjun aloittaja Kaikki päin mäntyä
  • Ensimmäinen viesti
Kaikki päin mäntyä
Yli vuosi vauvayritystä takana. Sain avuksi Clomit. Eka kierrosta tärppäsi, vaikka menkat tulikin normaalisti. En tiennyt tärpistä ja söin toisenkin clomikuurin. Sitten kun teinkin positiivisen raskaustestin oli huoli kova, kun olin syönyt clomit raskauden aikana. Menin ultraan kun tiesin et kaikki ei ole kunnossa kun menkatkin oli ollut ja tuli ruskeaa vuotoa. Munasarjoissa todettiin hyperstimulaatio ja kaiken lisäksi raskaus oli kohdun ulkoinen... Sain metotreksaattipiikin ja nyt ei saa yrittää raskautta ennen juhannusta, jos vielä edes sillonkaan.
Voiko olla näin vaikeaa??? :(((

ap
Ei olis pitänyt aloittaa koko clomeja! Koko ajan mulla sellanen epäilevä tunne niitä kohtaan olikin ja kaiken lisäksi gyne vielä määräsi heti kättelyssä 2tbl/päivä otettavaksi. Kyseenalaistin sen ja kysyin, miksi heti kaksi, niin kuulema määrää kaikille heti kaksi suoraan! Onneksi käytin omaa päätäni enkä ottanut kuin yhden, mutta sekin oli liikaa :(

ämkei
:hug: Voi pee... Tiedän tunteen. Voimia ja tsempityksiä!

Oletko käynyt lapsettomuuspuolen palstalla? Siellä on mm kiukkuketju, joka kandee lukea.

Onneksi molemmat munasarjat jäivät tallelle kohdun ulkopuolisessa?

Supervoimia Sinulle :heart:

voin hyvin kuvitella miltä siusta tuntuu. Itse olen jättänyt pillerit pois viime heinäkuussa ja sen jälkeen kuukautiset tulleen 3-4kk välein! Lääkärissä käynyt ja hormooni arvot ihan ok joten lääkärin mielestä ei mitään tarvitse tehdä mutta itse olen epätoivoinen, koske ilmeisestikään en ovuloi joten näin ollen on raskautuminen myös mahdotonta :'(

ap

Onneksi molemmat munasarjat jäivät tallelle kohdun ulkopuolisessa?

Toivotaan että jäisivät tallelle. Eihän sitäkään vielä tiedä alkaako tuo metotreksaatti auttamaan vai meneekö siitä huolimatta munatorvi :(

Yhteistyössä