Miten tällaisesta voi tulla bannia?

  • Viestiketjun aloittaja eikö?
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
musta tuo on aika tyhmä sääntö, joskus tekis mieli tehdä nimettömänä avaus jostain aiheesta, mutta ei halua tehdä sitä mustalla nikillä, niin jos näin teet että ensin avaat keskustelun ja sit liityt siihen mustana, niin tulee bannia, vaikka kyse ei olis mistään provojutusta tai tappeluketjusta
muuten hyvä mut ei tommosesta tuu bannia.
Jos teet alotuksen harmaana ja sit liityt siihen ketjuun ja sanot et hei mä olin se ap niin ei siitä tuu.
Mut jos jatkaa 2eri hlö:nä esiintymistä ja provoilee kaupan päälle niin sitten kyllä.
juur näin.
No mutta jos haluaa osallistua keskusteluun myöhemmin mustalla nikillään muttei silti halua paljastaa olevansa ap, niin siitä siis tulee bannia? Miksi? Siis jos ei ainoastaan provosoi ja haasta riitaa.
eiks mode tuossa justiinsa sanonu että siitä provoamisesta ja monena eri henkilönä esiintymisestä se banni tulee? näin mie ainaki käsitin että jos tekee niinku sie kysyit niin ei tuu bannia. korjatkoon mode jos oon väärässä.
Niin, tuossa sanotaan, että jos "tunnustaa" olevansa ap, mutta jos ei niin halua tehdä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
eikö bannissa voi kirjoittaa harmaana?
Mun mielestä ei. Kirjoittelu estetty kirjoittajan koneelta ip-osoitteen perusteella. Yksityisviestit voi käydä lukemassa, kirjoittaa ei voi. Korjatkoot joku, jos olen väärässä, näin luulisin. Enpä ole koskaan ollut bannissa (enkelihymiö)
entäpä jos koneelta kirjottaa kaksi ihmistä? esim. jos minä saan bannia ja joku tonen haluaa kirjottaa tänne?
Se on niitä se on sitten voi voi tilanteita, joille kaks plus ei varmaan mitään voi. On koneenhaltijan vastuulla, kuka sillä kirjoittelee.
no näin mieki sen ymmärtäisin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm.. mites sitten harmaiden provoilut monella eri nikillä estetään?
Kyllä niistäkin on tietääkseni bannia annettu, se on vain siinä, että jos on harmaana, onko mitään sääntöä, että sinun pitää joka ketjussa pitää koko ajan samaa nikkiä läpi ketjun. Mutta jos on ap ketjussa(harmaa) ja peesailee itseään harmaana, on se bannin paikka, näin uskon, jos sellainen huomataan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja auringonsäde pakkashangella:
musta tuo on aika tyhmä sääntö, joskus tekis mieli tehdä nimettömänä avaus jostain aiheesta, mutta ei halua tehdä sitä mustalla nikillä, niin jos näin teet että ensin avaat keskustelun ja sit liityt siihen mustana, niin tulee bannia, vaikka kyse ei olis mistään provojutusta tai tappeluketjusta
muuten hyvä mut ei tommosesta tuu bannia.
Jos teet alotuksen harmaana ja sit liityt siihen ketjuun ja sanot et hei mä olin se ap niin ei siitä tuu.
Mut jos jatkaa 2eri hlö:nä esiintymistä ja provoilee kaupan päälle niin sitten kyllä.
juur näin.
No mutta jos haluaa osallistua keskusteluun myöhemmin mustalla nikillään muttei silti halua paljastaa olevansa ap, niin siitä siis tulee bannia? Miksi? Siis jos ei ainoastaan provosoi ja haasta riitaa.
eiks mode tuossa justiinsa sanonu että siitä provoamisesta ja monena eri henkilönä esiintymisestä se banni tulee? näin mie ainaki käsitin että jos tekee niinku sie kysyit niin ei tuu bannia. korjatkoon mode jos oon väärässä.
Niin, tuossa sanotaan, että jos "tunnustaa" olevansa ap, mutta jos ei niin halua tehdä.
no mie käsittäisin sen niin että jos ei muutenkaan provoile eikä oo provoilutarkotuksena tehty alotus tai ei oo esiintyny harmaanakaan monella nimimerkillä kyseisessä ketjussa niin ei oo mitään hätää. siis näin mie sen käsitän.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm.. mites sitten harmaiden provoilut monella eri nikillä estetään?
Kyllä niistäkin on tietääkseni bannia annettu, se on vain siinä, että jos on harmaana, onko mitään sääntöä, että sinun pitää joka ketjussa pitää koko ajan samaa nikkiä läpi ketjun. Mutta jos on ap ketjussa(harmaa) ja peesailee itseään harmaana, on se bannin paikka, näin uskon, jos sellainen huomataan.
tää oli hyvä huomio! empä oo tullu aatelleeksi moista.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm.. mites sitten harmaiden provoilut monella eri nikillä estetään?
Kyllä niistäkin on tietääkseni bannia annettu, se on vain siinä, että jos on harmaana, onko mitään sääntöä, että sinun pitää joka ketjussa pitää koko ajan samaa nikkiä läpi ketjun. Mutta jos on ap ketjussa(harmaa) ja peesailee itseään harmaana, on se bannin paikka, näin uskon, jos sellainen huomataan.
tää oli hyvä huomio! empä oo tullu aatelleeksi moista.
Jep, eli fiktiivinen ketju

Harmaa ap: Ostin ihana turkin ja maksoi 40000 euroa.

ap vastaa nikillä vieras ja lainaa tekstiään ja vastaa: Tosi ihana varmaan ap, itsekin haluaisin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja :
hmm.. mites sitten harmaiden provoilut monella eri nikillä estetään?
niin, mietin että onko joku oikeesti niin aktiivinen ip:n seuraaja, että pystyy tällaiset ketjut katkaisemaan?
Kaipa tuon pystyy ohjelmallisestikin tekemään. Moden ruutu alkaa välkkyä punaista, hän nielaisee migreenilääkkeen ja bannaa harmaan.
 

Yhteistyössä