Miten täällä palstalla saa huoritella toisia niin avoimesti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
...?

Missä huoritellaan? :o

Aika kauan olen tällä palstalla pyörinyt, enkä kyllä muista yhtäkään suoranaista huorittelua nähneeni, joskin runsaasti täällä muuten vaan vit**illaan ja ilkeillään muille.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi

Mut silti, jos ei ole todisteita siitä, että toinen ottaa rahaa seksistä, eikö tuo ole turhaa panettelua? Tai vaikka oliskin todisteet, eikö tuo ole asiatonta?

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi

Mut silti, jos ei ole todisteita siitä, että toinen ottaa rahaa seksistä, eikö tuo ole turhaa panettelua? Tai vaikka oliskin todisteet, eikö tuo ole asiatonta?

Niinkuin sekin että taisit kutsua minua ulkomaalaisvastaiseksi äskön tossa toisessa ketjussa!! Törkeää myös sinulta itseltäsi tällaisen toiminnan harjoitus,kun syyttelet tyylillä "taisi olla"..mitäs siitä sitten pitäisi ajatella..?

Eikö mihin tahansa ammattiin ryhtyminen ole itsensä ja oman aikansa myymistä, en ymmärrä miksi seksistä tehdään niin iso haloo

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:

Niinkuin sekin että taisit kutsua minua ulkomaalaisvastaiseksi äskön tossa toisessa ketjussa!! Törkeää myös sinulta itseltäsi tällaisen toiminnan harjoitus,kun syyttelet tyylillä "taisi olla"..mitäs siitä sitten pitäisi ajatella..?

:o

Eikö mihin tahansa ammattiin ryhtyminen ole itsensä ja oman aikansa myymistä, en ymmärrä miksi seksistä tehdään niin iso haloo

mä en ymmärrä jos kysymys minusta, niin ajatteleko joku oikeasti minusta täysin tyhmäks tai luuleko että MÄ meen myymmään jotain fucking seksiä jonkulle pervolle, no sitten täällä en ole enää mä tyhmää vaan ne jotka niin luule

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Rikkoo, mutta voishan noista tietty laittaa modeillekin asti tietoa ettei tarttis jokaista ketjua kahlata yksitellen läpi.

Miten nuo menikään tuo "ilmoita asiattomasta"-linkin käyttö? Menikö se ylläpitoon suoraan? Olen sitä käyttänyt jonkun verran, mutten ole muistanut koskaan katsoa onko sillä ollut vaikutusta. Ehkä joku viesti on poistettu, ehkä joku saanut bannia, eihän se minulle sinänsä kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:

:o

No siis tossa työkaveri ketjussa missä on siis alotus että "Mikäs älynväläys...jne" niin on nimimerkillä.Rouva.joka kirjoittaa että "taisi olla ulkomaalaisvastainen tämä mun alotukseni minkä tein..Etkö se sitten ollut sinä?

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

mä en ymmärrä jos kysymys minusta, niin ajatteleko joku oikeasti minusta täysin tyhmäks tai luuleko että MÄ meen myymmään jotain fucking seksiä jonkulle pervolle, no sitten täällä en ole enää mä tyhmää vaan ne jotka niin luule

Ei ollut kyse sinusta, kyllä mä voisin ihan hyvin paneskella jonkun miehen kanssa rahasta, big deal

En minäkään ymmärrä, just luin tuota jotain Savannan aloittamaa ketjua Finnverasta ja lopetin samantien kun tuli tätä "eestihuora"juttua, mikä musta on aivan käsittämätöntä että se sallitaan täällä näin avoimesti ja vieläpä kohdistuen aina samaan henkilöön. Vaikka jotain ärsyttäisi itse kirjoittaja niin SILTI huorittelu on väärin.

Ja todella toivon että Savanna ja kaikki muut joita on huoriteltu veisivät asian eteenpäin, kun niin räikeästi solvataan ja kunnianloukkauksen merkit täyttyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:

Ei ollut kyse sinusta, kyllä mä voisin ihan hyvin paneskella jonkun miehen kanssa rahasta, big deal

no se on sun asia, jos joku voi sen tehdä niin ei muuta kun uus ura luomaan, mut kyllä mua haukuttu täällä niin että jo tuntu siltä että se mitä sä seksistä puhuit ja se aloitus mikä ap linkitti on taas jotenkin oli minusta kysee.....

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Rikkoo, mutta voishan noista tietty laittaa modeillekin asti tietoa ettei tarttis jokaista ketjua kahlata yksitellen läpi.

Miten nuo menikään tuo "ilmoita asiattomasta"-linkin käyttö? Menikö se ylläpitoon suoraan? Olen sitä käyttänyt jonkun verran, mutten ole muistanut koskaan katsoa onko sillä ollut vaikutusta. Ehkä joku viesti on poistettu, ehkä joku saanut bannia, eihän se minulle sinänsä kuulu.

Se on hitaanpi tapa, koska se ilmoitus tosiaankin menee ylläpidolle. Nopein tapa ilmoittaa asiattomuuksista on laittaa tuohon meidän ohjeita-nostoon linkki ketjusta, jossa jotakin poisteltavaa on. Pakko vielä lisätä, että nekään eivät sillä sekunnilla poistu, vaan se riippuu miten meitä modeja linjoilla on. Eli erilliset MODEET!-huutelut ei auta hetkessä, eikä yleinen 'lynkataan modet, kun ne ei toim nyt heti'- jutut.

Se on hitaanpi tapa, koska se ilmoitus tosiaankin menee ylläpidolle. Nopein tapa ilmoittaa asiattomuuksista on laittaa tuohon meidän ohjeita-nostoon linkki ketjusta, jossa jotakin poisteltavaa on. Pakko vielä lisätä, ettänekään eivät sillä sekunnilla poistu, vaan se riippuu miten meitä modeja linjoilla on. Eli erilliset MODEET!-huutelut ei auta hetkessä, eikä yleinen lynkataan modet, kun ne ei toim nyt hetii- jutut.

Mutta jossain vaiheessa kuitenkin viestejä joku kurkkii? Olen joskus melko kummallisiin aikoihin palstalla, jolloin saattaa jollakin ns huumorin kukka kukkia eikä ole ketään modeja paikalla. Silloin olen tuota konstia käyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Se on hitaanpi tapa, koska se ilmoitus tosiaankin menee ylläpidolle. Nopein tapa ilmoittaa asiattomuuksista on laittaa tuohon meidän ohjeita-nostoon linkki ketjusta, jossa jotakin poisteltavaa on. Pakko vielä lisätä, ettänekään eivät sillä sekunnilla poistu, vaan se riippuu miten meitä modeja linjoilla on. Eli erilliset MODEET!-huutelut ei auta hetkessä, eikä yleinen lynkataan modet, kun ne ei toim nyt hetii- jutut.

Mutta jossain vaiheessa kuitenkin viestejä joku kurkkii? Olen joskus melko kummallisiin aikoihin palstalla, jolloin saattaa jollakin ns huumorin kukka kukkia eikä ole ketään modeja paikalla. Silloin olen tuota konstia käyttänyt.

Juu jossakin vaiheessa, eli virka-aikana luultavimmin. =)

Yhteistyössä