R
Rouva
Vieras
Siis kyllähän muakin naurattaa tuon yhden aloitukset ja urat, mutta tuo yksi ketjuhan on yhtä huorittelua, eikö se jo riko sääntöjä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Mut silti, jos ei ole todisteita siitä, että toinen ottaa rahaa seksistä, eikö tuo ole turhaa panettelua? Tai vaikka oliskin todisteet, eikö tuo ole asiatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Mut silti, jos ei ole todisteita siitä, että toinen ottaa rahaa seksistä, eikö tuo ole turhaa panettelua? Tai vaikka oliskin todisteet, eikö tuo ole asiatonta?
Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Niinkuin sekin että taisit kutsua minua ulkomaalaisvastaiseksi äskön tossa toisessa ketjussa!! Törkeää myös sinulta itseltäsi tällaisen toiminnan harjoitus,kun syyttelet tyylillä "taisi olla"..mitäs siitä sitten pitäisi ajatella..?
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Eikö mihin tahansa ammattiin ryhtyminen ole itsensä ja oman aikansa myymistä, en ymmärrä miksi seksistä tehdään niin iso haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Rikkoo, mutta voishan noista tietty laittaa modeillekin asti tietoa ettei tarttis jokaista ketjua kahlata yksitellen läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja kröhöm:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Niinkuin sekin että taisit kutsua minua ulkomaalaisvastaiseksi äskön tossa toisessa ketjussa!! Törkeää myös sinulta itseltäsi tällaisen toiminnan harjoitus,kun syyttelet tyylillä "taisi olla"..mitäs siitä sitten pitäisi ajatella..?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
Eikö mihin tahansa ammattiin ryhtyminen ole itsensä ja oman aikansa myymistä, en ymmärrä miksi seksistä tehdään niin iso haloo
mä en ymmärrä jos kysymys minusta, niin ajatteleko joku oikeasti minusta täysin tyhmäks tai luuleko että MÄ meen myymmään jotain fucking seksiä jonkulle pervolle, no sitten täällä en ole enää mä tyhmää vaan ne jotka niin luule
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ihmisten mielestä itsensä riisuminen on huoran toimintaa... Toisaalta mikäpä täällä ei olisi
mä en ymmärrä jos kysymys minusta, niin ajatteleko joku oikeasti minusta täysin tyhmäks tai luuleko että MÄ meen myymmään jotain fucking seksiä jonkulle pervolle, no sitten täällä en ole enää mä tyhmää vaan ne jotka niin luule
Ei ollut kyse sinusta, kyllä mä voisin ihan hyvin paneskella jonkun miehen kanssa rahasta, big deal
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Rikkoo, mutta voishan noista tietty laittaa modeillekin asti tietoa ettei tarttis jokaista ketjua kahlata yksitellen läpi.
Miten nuo menikään tuo "ilmoita asiattomasta"-linkin käyttö? Menikö se ylläpitoon suoraan? Olen sitä käyttänyt jonkun verran, mutten ole muistanut koskaan katsoa onko sillä ollut vaikutusta. Ehkä joku viesti on poistettu, ehkä joku saanut bannia, eihän se minulle sinänsä kuulu.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Se on hitaanpi tapa, koska se ilmoitus tosiaankin menee ylläpidolle. Nopein tapa ilmoittaa asiattomuuksista on laittaa tuohon meidän ohjeita-nostoon linkki ketjusta, jossa jotakin poisteltavaa on. Pakko vielä lisätä, ettänekään eivät sillä sekunnilla poistu, vaan se riippuu miten meitä modeja linjoilla on. Eli erilliset MODEET!-huutelut ei auta hetkessä, eikä yleinen lynkataan modet, kun ne ei toim nyt hetii- jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Se on hitaanpi tapa, koska se ilmoitus tosiaankin menee ylläpidolle. Nopein tapa ilmoittaa asiattomuuksista on laittaa tuohon meidän ohjeita-nostoon linkki ketjusta, jossa jotakin poisteltavaa on. Pakko vielä lisätä, ettänekään eivät sillä sekunnilla poistu, vaan se riippuu miten meitä modeja linjoilla on. Eli erilliset MODEET!-huutelut ei auta hetkessä, eikä yleinen lynkataan modet, kun ne ei toim nyt hetii- jutut.
Mutta jossain vaiheessa kuitenkin viestejä joku kurkkii? Olen joskus melko kummallisiin aikoihin palstalla, jolloin saattaa jollakin ns huumorin kukka kukkia eikä ole ketään modeja paikalla. Silloin olen tuota konstia käyttänyt.