miten tää voi olla näin vaikeeta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -jansku-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

-jansku-

Vieras
Hain erästä työpaikkaa, joka sivuaa omaa ammattiani.
Tänään sitten ihan yllättäen sieltä soitettiin ja tehtiin alustava puh.haastattelu. olin ihan puissa ja en kyllä mitään järkevää suustani ulos saanut...siitä huolimatta sain kutsun jatkohaastatteluun ihan kasvotusten...ongelma on vaan siinä,e ttä tää haastattelu tehdään aika kaukana. Minulla sinne on matkaa 150km yhteen suuntaan....
Nyt sitten mietin, että meenkö vai en...työpaikka ei siis ole tuolla, vaan sitä kyllä kotonta pääasiassa tehdään. Ei minulle ole sitäkään vielä kerrottu,e ttä onko plakka provikka, vai onko siinä pohja+provikka, ja alueen suuruus, jota pitäs työssä hoitaa taitaa olla aika järkyttävän suuri...elleivät sitten päätä ottaa useempia työntekijöitä, ja jakaa aluetta pienemppin.
Saan vielä ensi viikolla lisää tietoa, ja samalla pitää selvittää nuo mieltä askarruttavat jutut...
Nyt sitten panikoin täällä,e ttä olenko ihan luuseri, jos lopulta päätänki,että en mene....tosaaltaan työ ois minusta mukavaa....mutta jos meen ihan puihin siellä haastattelussa, ajan turhaan 300 km....
Mitä minä teen???
Tiedän,e ttä itse päätöksen teen,mutta onko kellään ollu mitään vastaavaan ja miten ootte asian selvittäneet...eli haluutte jonkun paikan,mutta sittne iskee paniikki kun pitäskin ottaa ratkaiseva askel... :/

kannattaa soittaa ja kysyäa nuo kysymykset. haastattelutilanteessa on vain plussaa jos esitäat kysymyksiäa.
haastatteluun kannattaa mennä mm. jos haluat tyopaikan ja jos haluat kokemusta haastattelutilanteesta.
onnea mitä sitten päätätkään!

Ilamn muuta menet haastatteluun. Valinnan työpaikan ottamisesta voit tehdä sitten kun sinut haastattelun jälkeen sinne valitaan. Nythän sinua vasta haastatellaan, valinta tehdään myöhemmin. Joten turha hötkyillä. Olet vain oma itsesi ja otat sen haastattelureissun kivana kokemuksena, haastattelukokemustakin tarvitaan, harva pääsee hetki kättelyssä ekasta haastattelusta töihin.

:D :D Sain kyseisen työpaikan B) B)
Joten kannatti mennä. Vaikka pientä hermoilua olikin haastattelussa, olin kuitenkin heidän mielestään paras siihen työhön...aika hieno fiilis :D

Yhteistyössä