Miten tää kuva on oikein photoshopattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en kyllä minäkään olis huomannut et se oli pujotettu paperin läpi, huono kuva. En kyllä olis siihen kiinnittänyt mitään huomiotakaan... Mä en oikeesti ymmärrä mitä nautintoo tyypit saa jonkun tyhmäksi haukkimisesta? Onko oma ego niin heikoilla et pitää korottaa omaa reppanuutta noin??

No en kyllä minäkään olis huomannut et se oli pujotettu paperin läpi, huono kuva. En kyllä olis siihen kiinnittänyt mitään huomiotakaan... Mä en oikeesti ymmärrä mitä nautintoo tyypit saa jonkun tyhmäksi haukkimisesta? Onko oma ego niin heikoilla et pitää korottaa omaa reppanuutta noin??

Joo,mä oon myös samaa mieltä.Tosi törkeää käytöstä toisilta arvostella toisen järjentasoa.

Vaikka ap toisinaan saattaakin sanoa tai kysyä jotain tyhmää,niin pitääkö heti alkaa kuorossa mollaamaan :O

Pakko myöntää, että itsekin katoin setelin olevan keskeltä kahtia... enkä olis huomannut koko asiaa ilman tätä ketjua ja vielä vähemmän sitä, että paperiin on leikattu lovet. Eikä edes hävetä, sattuuhan näitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;29358181:
Joo,mä oon myös samaa mieltä.Tosi törkeää käytöstä toisilta arvostella toisen järjentasoa.

Vaikka ap toisinaan saattaakin sanoa tai kysyä jotain tyhmää,niin pitääkö heti alkaa kuorossa mollaamaan :O

Ai toisinaan? Tämä vajakki pitää suunnilleen tätä palstaa yllä.

[QUOTE="ville";29358206]Ai toisinaan? Tämä vajakki pitää suunnilleen tätä palstaa yllä.[/QUOTE]

"ville", tulehan seuraavalla kerralla omalla naisen nimelläsi ;).

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;29358181:

Kyse ei ole niinkään mollaamisesta, vaan siitä että ap on tehnyt selväksi kaikille monin tavoin olevansa provo, tekee vastaavia aloituksia koko ajan.

Ja se ärsyttää, että joku jaksaa koko ajan provoilla keskustelupalstalla, kun toivoisi että keskustelut olisivat ihan oikeita, tavallisten ihmisten tavallisia keskusteluja joissa oikeasti kävisi ihmisten mielipiteet ilmi.
Ei niin, että ihmiset kirjoittelevat provomielessä mitä sattuu.

Tietäisitte, jos olisitte todella aktiivisesti palstailleet.

[QUOTE="Vierailija";29358217]Kyse ei ole niinkään mollaamisesta, vaan siitä että ap on tehnyt selväksi kaikille monin tavoin olevansa provo, tekee vastaavia aloituksia koko ajan.

Ja se ärsyttää, että joku jaksaa koko ajan provoilla keskustelupalstalla, kun toivoisi että keskustelut olisivat ihan oikeita, tavallisten ihmisten tavallisia keskusteluja joissa oikeasti kävisi ihmisten mielipiteet ilmi.
Ei niin, että ihmiset kirjoittelevat provomielessä mitä sattuu.

Tietäisitte, jos olisitte todella aktiivisesti palstailleet.[/QUOTE]

Vain otettu lääke auttaa :).

Tuskin sitä moni muukaan huomannut, tahtoivat vain taas nälviä........

No voi helvetti, jos uutisissa on juttu asiasta ja ihan selvällä suomen kielellä selitetty koko jutun juoni (ei siis vain pelkkä kuva irti kontekstista), niin pitää olla kyllä melkoinen vajakki, että ensimmäinen ajatus on alkaa pohtimaan, että "mitenhän tää on photoshopattu".

Ja eihän KUKAAN tosissaan kysy "mitenhän tää on photoshopattu" vaikka luulisikin niin, jos kuvittelisi setelin kuvassa olevan kahtia niin kai nyt apinakin tajuaa, että kuva olisi silloin halkaistu kahtia ja palaset siirretty erilleen.

Sitäpaitsi ap puhui jo itsensä pussiin, kun sanoi ensin, että kuva on photoshopattu ja sitten perään lisäsi että ei tajunnut, että kuva on pujotettu paperin läpi; luuli siis vain setelin olevan halki (mihin siinä photoshoppia tarvii, sen kun leikkaa setelin kahtia saksilla).

Melkoisia järjen jättiläisiä täällä kyllä liikkuu, pitäisikö oikein mensaan yrittää liittyä?

[QUOTE="unta";29358227]Vain otettu lääke auttaa :).[/QUOTE]

No menehän ottamaan?
Paitsi että yksinkertaisuutta ei lääkkeillä poisteta, mutta parempi onni ensi kerralla <3

[QUOTE="Vierailija";29358256]No voi helvetti, jos uutisissa on juttu asiasta ja ihan selvällä suomen kielellä selitetty koko jutun juoni (ei siis vain pelkkä kuva irti kontekstista), niin pitää olla kyllä melkoinen vajakki, että ensimmäinen ajatus on alkaa pohtimaan, että "mitenhän tää on photoshopattu".

Ja eihän KUKAAN tosissaan kysy "mitenhän tää on photoshopattu" vaikka luulisikin niin, jos kuvittelisi setelin kuvassa olevan kahtia niin kai nyt apinakin tajuaa, että kuva olisi silloin halkaistu kahtia ja palaset siirretty erilleen.

Sitäpaitsi ap puhui jo itsensä pussiin, kun sanoi ensin, että kuva on photoshopattu ja sitten perään lisäsi että ei tajunnut, että kuva on pujotettu paperin läpi; luuli siis vain setelin olevan halki (mihin siinä photoshoppia tarvii, sen kun leikkaa setelin kahtia saksilla).

Melkoisia järjen jättiläisiä täällä kyllä liikkuu, pitäisikö oikein mensaan yrittää liittyä?[/QUOTE]

Lopeta jo, tuo menee jo aika säälittäväksi. :(

Naurattaa nämä internetin oikeustaistelijat kun ne ei erota sitä milloin joku tilaa itselleen arvostelua ja milloin arvostelu tulee syyttä suotta tai hyvin heppoisin perustein.

Sitten on toki nämä perskärpäset jotka juoksee joka ketjuun huutamaan kurkku suorana joko paskaa tai ylistystä, ihan samanlaisia molemmat tahot, yhtä turhia kun eivät intoile asiasta vaan mielikuvasta mikä on siitä ihmisestä.

Yhteistyössä