Miten tä kellojen siirtäminen voikin vaikuttaa noin kovasti..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa meijän pojalle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa meijän pojalle

Vieras
Meidän 4-vuotias poika nukahti eilen sohvalle viiden jälkeen kun alko kattoo lastenohjelmia. yritin herätellä siinä kuudelta, mutta ei mitään.. ja oli tosi väsyny. Aattelinkin että jos on kipeex tulos tai jotain. Mut kannoin sit seiskalta sänkyyn ja ei ees heränny! Aamulla kuudelta kömpi mun viereen. Ja ei se kyllä kipeältä vaikuta,,

Meillä menee lapset ihan normaaliin aikaan nukkumaan, mutta poika kahtena aamuna jo herännyt ennen kuutta. |O No jospa kohta alkais palautumaan rytmi ja sais nukkua edes seitsemään. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Meillä menee lapset ihan normaaliin aikaan nukkumaan, mutta poika kahtena aamuna jo herännyt ennen kuutta. |O No jospa kohta alkais palautumaan rytmi ja sais nukkua edes seitsemään. :xmas:

Meillä myös, tosin lapsia yksi. Tiukkaa tekee aamut mulle, kun ennestäänkin jätkä heräs aikasin. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:

Tätä mäkin toivon...
:saint:

Meillä ei ekana aamuna vaikuttanut mitenkään... eilen sitten herättiin tuntia aikaisemmin kiitos miehen joka oli unohtanut siirtää puhelimensa kellon. Sitten illalla mentiin koko porukka jo ysin aikaan nukkumaan ja miehen kanssa herättiin kahdelta yöllä :o mä nukahdin sohvalle joskus kolmen jälkeen, mutta mies ei ollut nukkunut ollenkaan

Alkuperäinen kirjoittaja kikka:
ennen herättiin klo 5 ja sunnuntaista lähtien klo 4....

Voiei. Tsemppiä. Jospa se rytmi tosiaan vähitellen siirtyisi (ja sittenhän sitä taas siirrelläänkin kelloa).

Meillä poika oli viime viikon kipeänä kotona, joten pikkuhiljaa viikon aikana siirrettiin rytmiä. Meillä siis 99% aamuista alkoi viimeistään kuudelta. Ehkä jotnekuten onnistui tuo rytmin siirtäminen, on heräillyt noin kuuden korvilla. Paitsi tänä aamuna, kun joku katsoi asakseen porata seinää klo 5.30. Että tällaisia naapureita. Kiitos.

Yhteistyössä