miten synnytys käynnistynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yli innokas ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yli innokas ??

Vieras
Onko kellään synnytys käynnistynyt täysaikaisena ihan yhtäkkiä?
Vai onko antanut ennakko merkkejä jo pitkin päivää, jos yöllä käynnistynyt?

mulla ei minkäänlaisia merkkejä ja huomenna olisi laskettuaika...taitaa mennä yliaikaiseksi!

esikoisella meni vedet ensin, ei ainuttakaa supistusta ollu tullu, sit ku vedet oli menny niin muutaman tunnin päästä alko supisteleen. kuopuksen kans oltiin koko arvios niin lääkäri huomas et 5cm auki, eikä yhtää supistusta ollu tullu, lähin kuitenki kotiin vielä vaikka lääkäri sanoi et voin jäädä sisään et ne käynnistää.seuraavana päivänä menin synnärille kattoon kohdunsuun tilanteen ku mua jännitti et jos se onki auennu enemmän, no se oli 7cm auki ja lähin vieläki kotiin.kätilö sanoi et jos ei alkaa nyt supisteleen niin tuu seuraavana aamuna ja niin menin ja 8cm auki eikä supistellu, muutama pikku supistus tuli ennen ku lähin synnärille ja synnärillä tuli samanlaisia pikku suppareita ihan muutama, kätilö sanoi et noilla ei lasta tehä ja niin se käynnisti ja vajaa kaks tuntia ku kuopus oli maailmas.

Esikko käynnistettiin ja tuo pikku-ukko päätti lähteä tulemaan päivää ennen laskettua aikaa yöllä.Päivän aikana ei ollut mitään ennakkomerkkejä ja olin ihan varma että yli menee mutta yöllä sitten lorahti lapsivedet sänkyyn.

Alkuperäinen kirjoittaja yli innokas ??:
Onko kellään synnytys käynnistynyt täysaikaisena ihan yhtäkkiä?
Vai onko antanut ennakko merkkejä jo pitkin päivää, jos yöllä käynnistynyt?

mulla ei minkäänlaisia merkkejä ja huomenna olisi laskettuaika...taitaa mennä yliaikaiseksi!

Mul alko eka synnytys tunti sen jäkkeen (40+2) ku neuvolassa oli sanottu et ei tää synny täält aikoihi =)

Mulla ei ollut esikoisesta mitn merkkejä että syntyis.rv 39+5 alkoi supistukset ja vauva syntyi rv 39+6.Olin varma että yli menee.
Kakkosen kanssa nukuin yön huonosti ja selkää särki.Aamulla lorahti lapsivettä.Koko päivänä ei muuta kuin pari hassua supistusta.Klo 22 alkoi tajuttomat supparit ja tosi tiheesti.Vauva syntyi parin tunnin päästä.Rv 39+4.

Yhteistyössä