Kirsuli sun tilanteesi on aika lailla sama kuin minulla eli viime viikolla vko 36 olin POrvoon sairaalassa ja vauvan paino arvioitiin jo 3500g.PAikat olivat aivan samoissa mitoissa kuin sinulla, mutta vauva oli kääntynyt poikkitilaan ja suunniteltuun sektioon annettiin aika 10.12. Sektioaika on vain muutamaa päivää aiemmin kuin laskettu aika eli 13.12.
Oletko ollut miten tiukasti sokeridieetillä. Itse olen ollut ja siitä huolimatta vauva kasvaa kohisten.Itselleni painoa on tullut vain 5kg eli dieetihän tämä raskaus on minulle ollut.
Esikoiseni aikana ei todettu raskausdiabetestä ja lapsi oli syntyessään 4915g ja 56.5cm ja hänen sokerinsa olivat aivan sekaisin, siksi nyt on seurattu todella tarkasti.
Oletko ollut miten tiukasti sokeridieetillä. Itse olen ollut ja siitä huolimatta vauva kasvaa kohisten.Itselleni painoa on tullut vain 5kg eli dieetihän tämä raskaus on minulle ollut.
Esikoiseni aikana ei todettu raskausdiabetestä ja lapsi oli syntyessään 4915g ja 56.5cm ja hänen sokerinsa olivat aivan sekaisin, siksi nyt on seurattu todella tarkasti.