Miten surullista,ei mitenkään utta mutta surullista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullista toimintaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullista toimintaa

Vieras
Tein profiilin trffioalstalle,sellaisen seksiprofiilin..En tietenkään aio keneknään kanssa harrastaa seksiä mutta teis sen silti,ihan vain huvikseni. Ja miten surullista onkaan etä niin moni varattu/naimisissa oleva mies lähestyy.Kotona ei saa,vaimo pihtaa,vaimo ei anna jotain tiettyä=persettä,ei ota suihin. Ym ym. sitten kirjoitellaan irstaita viestejä tuntemattomalle,mitä kiksejä niistä saa? Moni myöntänyt että on käynyt vieraissa ja että se on vain "pientä piristystä" arkeen. Ei kannata ajatella että ei minun mies ikinä,kyllä sekin vain voi. Niin surullista ,niin surullista:(

Miksi sä teet tuota?

Jos kerran tulet tuosta surulliseksi/koet tuon surullisena, niin miksi ihmeessä sitten olet tuommoisessa hommassa, edes leikilläsi?

Kotona ei saa, vaimo pihtaa...no oiskohan siihen jokin syy? Ja onko se aina automaattisesti vaimossa?

Vaimo ei anna persettä, eikä ota suihih...tuokin on vissiin ollut tiedossa jo siinä kohtaa, kun on alttarille astuttu, joten miksi se NYT onkin niin suuri asia, jota ilman ei voi elää, vaikka lähtökohta onkin ollut se, että sitä ei ole enää tulevaisuudessa luvassa?

Kyllä ihmiset osaa olla tyhmiä. Niin miehet, kuin ne naisetkin, jotka uskovat miesten selitykset heitä säälien.

Kyllä, munkin mieheni voi. Entäs sitten? Veikkaan, että aika harva meistä oikeasti kulkee laput niin silmillä, että kuvittelee sen olevan sula mahdottomuus.

Miksi sä teet tuota?

Jos kerran tulet tuosta surulliseksi/koet tuon surullisena, niin miksi ihmeessä sitten olet tuommoisessa hommassa, edes leikilläsi?

Kotona ei saa, vaimo pihtaa...no oiskohan siihen jokin syy? Ja onko se aina automaattisesti vaimossa?

Vaimo ei anna persettä, eikä ota suihih...tuokin on vissiin ollut tiedossa jo siinä kohtaa, kun on alttarille astuttu, joten miksi se NYT onkin niin suuri asia, jota ilman ei voi elää, vaikka lähtökohta onkin ollut se, että sitä ei ole enää tulevaisuudessa luvassa?

Kyllä ihmiset osaa olla tyhmiä. Niin miehet, kuin ne naisetkin, jotka uskovat miesten selitykset heitä säälien.

Kyllä, munkin mieheni voi. Entäs sitten? Veikkaan, että aika harva meistä oikeasti kulkee laput niin silmillä, että kuvittelee sen olevan sula mahdottomuus.

Miksi en tekisi? Huvin ja urheilun vuoksi;)
Enkä minä ole niiden miesten puolella enkä heitä sääli,ennmminkin niitä vaimoja kun eivät tiedä mitä mies puuhaa netissä,se vain säälittävää netissä vonkua ja etsiä seksiseuraa.Mutta onhan se surullista että sellaista tapahtuu mutta kuten sanoin niin eihän se mitenkään uutta ole.

Ja mistä tiedät mikä on todellisuus siellä toisessa päässä, yhtälailla he ovat voineet tehdä profiilin huvikseen kuten sinäkin. Mitä kiksejä itse saat, kun tuonne olet mennyt kirjoittelemaan ja profiilisi luomaan? Kuulostat itse vielä säälittävämmältä tapaukselta.

Heh.

Mutta suurin osa niistä miehistä jotka kirjoittelee ja ehdottelee tekee todellisuudessa oharit. Ihan niinkuin sä, niillä on profiili siellä vain jotta saisi hieman jännitystä elämään... Ja sit kun oikeasti ois pillua tarjolla, muistetaan ettei se oma vehje olekaan niin iso että kehtaisi näyttää tai ettei se edes seiso ja...

Toki on niitäkin, jotka myös tulevat treffeille ja osa niistä on varattuja.

No mutta tällä palstallahan on aina julistettu, miten sitä ollaan niin avarakatseisia, rempseitä ja reteitä että riittää siitä omasta ukosta lainattavaksi muillekin ;) Eikähän se järvi soutaessa kulu, vai miten se meni :rolleyes:

Mun mies pyörii kinkypalstoilla ja avautuu mun kavereille miten hän tykkää sitomisesta ja rajummista seksijutuista. Ei vaan ole ikinä mulle niistä kertonut eikä halunnut mitään,sille suihinottokin on jo kinkyä todellisuudessa. Ainoo kinky sille on se että tuu mun päälle ja mitään muuta ei kokeilla. Puheet on helvetin suuret vaan teot on pienet. Samoin se kehuu olevansa aina valmis seksiin vaan ikinä ei ole aloitetta tehnyt ja seksiä saa hyvä jos ,kerran kuussa ja silloinkin se on kännissä.

[QUOTE="fakta";30208639]Mun mies pyörii kinkypalstoilla ja avautuu mun kavereille miten hän tykkää sitomisesta ja rajummista seksijutuista. Ei vaan ole ikinä mulle niistä kertonut eikä halunnut mitään,sille suihinottokin on jo kinkyä todellisuudessa. Ainoo kinky sille on se että tuu mun päälle ja mitään muuta ei kokeilla. Puheet on helvetin suuret vaan teot on pienet. Samoin se kehuu olevansa aina valmis seksiin vaan ikinä ei ole aloitetta tehnyt ja seksiä saa hyvä jos ,kerran kuussa ja silloinkin se on kännissä.[/QUOTE]

Ihana mies sulla :)

[QUOTE="fakta";30208639]Mun mies pyörii kinkypalstoilla ja avautuu mun kavereille miten hän tykkää sitomisesta ja rajummista seksijutuista. Ei vaan ole ikinä mulle niistä kertonut eikä halunnut mitään,sille suihinottokin on jo kinkyä todellisuudessa. Ainoo kinky sille on se että tuu mun päälle ja mitään muuta ei kokeilla. Puheet on helvetin suuret vaan teot on pienet. Samoin se kehuu olevansa aina valmis seksiin vaan ikinä ei ole aloitetta tehnyt ja seksiä saa hyvä jos ,kerran kuussa ja silloinkin se on kännissä.[/QUOTE]

Mut juuri kinkypalstoilla on paljon niitä, jotka ovat parisuhteessa, kohtelevat vaimoaan kuin prinsessaa ja sit käyvät alistamassa (luvalla tai salaa) muita. Tosin se on ihan totta, että yleensä ne joilla on kovin suuret puheet eivät sit todellisuudessa ole just kummoisiakaan.

Yhteistyössä