Miten suhtautuisitte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ihmiseen joka on täällä kirjoittanut sinusta? Arvostellut sinua, mutta ei voi sitä sinulle tulla suoraan sanomaan ja on ystäväsi.
Tarkoitan nikkiä jonka olet tunnistanut ja hän ei tiedä sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:
laita yv:tä ja kerro, kuinka pettynyt olet. luulisi kolahtavan!!!

Mutta kun hän kirjottaa yleensä harmaana. Eikä tosiaankaan tiedä että tunnistan hänet.
Tuntuu pahalta kun hän on kirjottanut muistakin tänne jotka kuvittelee olevansa hänen ystäviään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mutta kun hän kirjottaa yleensä harmaana. Eikä tosiaankaan tiedä että tunnistan hänet.
Tuntuu pahalta kun hän on kirjottanut muistakin tänne jotka kuvittelee olevansa hänen ystäviään.

Sillä vissiin on vähän paha olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Sillä vissiin on vähän paha olla.

Olen samaa mieltä. Mitä olen lukenut hänen kirjoituksiaan tuntuu että, etsii vielä itseään.
Mutta en pysty enään hänelle avautumaan koska saan sen sitten lukea täältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Ottaisin jossain keskustelussa vaivihkaa jutun puheeksi(siis oikeessa elämässä).Kyllä mun mielestä pitää pystyä puhumaan kasvokkain,jos kerran ystäviä ollaan.

Pitäis kerätä rohkeutta.
Mutta luulen, että välit menis lopullisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Ottaisin jossain keskustelussa vaivihkaa jutun puheeksi(siis oikeessa elämässä).Kyllä mun mielestä pitää pystyä puhumaan kasvokkain,jos kerran ystäviä ollaan.

Pitäis kerätä rohkeutta.
Mutta luulen, että välit menis lopullisesti.

Voithan tietty jättää sanomatta ja puhua sille vastaisuudessa vaan semmosia ei-salaisia asioita.

Oon toiselta keskustelupalstalta tunnistanut mun hyvän ystävän. En oo sitä hänelle kertonut luenpa vaan hänen elämästään "salaa". Joskus vaan pelkään että vahingossa käytän hänen lapsestaan sitä nimeä jota hän käyttää siellä palstalla.....

Minä en ole tuttuja tunnistanut (paitsi yhden) ... :whistle:

Itsestäni en tiedä, että onko joku tunnistanut (en tietääkseni ole kenestäkään mitään pahaa kirjoitellut)... :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa sivuten...:
Oon toiselta keskustelupalstalta tunnistanut mun hyvän ystävän. En oo sitä hänelle kertonut luenpa vaan hänen elämästään "salaa". Joskus vaan pelkään että vahingossa käytän hänen lapsestaan sitä nimeä jota hän käyttää siellä palstalla.....

Minulla ihan sama tilanne. Joskus miettinyt että mitä jos vahingossa laukasis että hei xxx.
olen kans lukenut hänestä aika henk.koht. asioita joita ei varmasti kasvotusten puhuis.
Joskus kun jutellaan ja hän kertoo jotain asiaa niin, en viitsi sanoa että tiedän jo. :-))

Ymmärrän ihan hyvin että ystävälle voi olla vaikea puhua joistan asioista, mistä täällä nimettömänä on paljon helpompi sitten jauhaa... mutta kannattaa varmaan itse ottaa asia puheeksi jos ystävä ei kerran kehtaa?

Loppupeleissä kummallekin parempi olo.

Minulla ihan sama tilanne. Joskus miettinyt että mitä jos vahingossa laukasis että hei xxx.
olen kans lukenut hänestä aika henk.koht. asioita joita ei varmasti kasvotusten puhuis.
Joskus kun jutellaan ja hän kertoo jotain asiaa niin, en viitsi sanoa että tiedän jo. :-))

Ihan sama mulla!!! Vaikee on hänen kanssaan muistaa mitä mun "pitää tietää", mitä ei. Kun en aina muista onko hän se itse kertonut mulle vai oonko sen lukenut.

Ja myönnän, oon vähän mustis... Kun hän kertoo niille palstakavereilleen intiimimpiä asioita itsestään kuin mulle. Ihan kuin ne olis parempia ystäviä!!! Mehän ollaan sentään tunnettu ikuisuuden!!
Mutta salaa sitten lueskelen hänen elämästään.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Asiaa sivuten..:

Ihan sama mulla!!! Vaikee on hänen kanssaan muistaa mitä mun "pitää tietää", mitä ei. Kun en aina muista onko hän se itse kertonut mulle vai oonko sen lukenut.

Ja myönnän, oon vähän mustis... Kun hän kertoo niille palstakavereilleen intiimimpiä asioita itsestään kuin mulle. Ihan kuin ne olis parempia ystäviä!!! Mehän ollaan sentään tunnettu ikuisuuden!!
Mutta salaa sitten lueskelen hänen elämästään.. :(

Nyt sitten tullut viimeaikoina, no, parikertaa vastaan juttua minusta.
Ei ihan imartelevaan sävyyn. Tavallaan tätä olen odottanutkin.
Joku kuudes aisti varmaan on vähän hälyttänyt että, näin voi käydä kun niitä lueskelen.
Nyt sitten vähän kaksipiippunen juttu miten häneen suhtautuisin.

Mix pitää kirjottaa sellasia asioita, joita ei pysty ääneen sanomaan? Aina on joku joka tuntee. Täälläkin on oikeesti niin paljon kirjottajia, et jos jokaisen kuva pläjähtäis ruutuun, tuttuja ois jokasella. Mua ei oo kukaan sanonu tunnistanees, mut eipä haittais vaix tunnistaiski, ehkä joku odottaa multa suuria paljastuksia :whistle:

itse olen kirjautunut tänne ja kirjoittelen yhteen osioon melkeinpä joka päivä, ikinä en ole kertonut kavereistani mitään. omista asioistani kylläkin ja jos joku minut tunnistaa niin ei se haittaa, en kirjoita mitään sellaista mitä en halua tiettyjen ihmisten tietävän, ja kyllä pari kaveriani tietää että olen kirjautuneena tänne, en tiedä sitten kuinka paljon käyvät kyttäämässä kirjoituksiani mutat kuten sanoin ei se edes haittaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Mix pitää kirjottaa sellasia asioita, joita ei pysty ääneen sanomaan? Aina on joku joka tuntee. Täälläkin on oikeesti niin paljon kirjottajia, et jos jokaisen kuva pläjähtäis ruutuun, tuttuja ois jokasella. Mua ei oo kukaan sanonu tunnistanees, mut eipä haittais vaix tunnistaiski, ehkä joku odottaa multa suuria paljastuksia :whistle:

Kun on avoimin mielin ja puhtainjauhoin liikkeellä ei ole mitään hävettävää.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja ulla:
saatoin ehkä tunnistaa sinut kirjoitustyylistäsi;) eihän haittaa?

Jos tunnistit niin, en kyllä tiennyt että palstailet täällä. Olet ainut jolle olen tästä kertonut.

Kuka siis ajattelet, että olen? Voitko pistää vaikka mun sukunimen ekakirjaimen? Tosiaan en ole ennen täällä ollutkaan :)

Yhteistyössä