Miten suhtautuisitte tällaiseen mieheen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi tyttöystävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uusi tyttöystävä

Vieras
Löysin noin puoli vuotta sitten kivan miehen.
Vasta noin kuukausi sitten, hän kertoi, että hänellä on lapsi, 6-vuotias. Hänen taisi olla pakko kertoa, koska olisin voinut kuulla muualtakin asian.

Mieheni ei ilmeisesti tapaa lasta juurikaan. Sen verran sain tietää, että ovat eläneet ihan kunnon suhteessa ja eronneet vuosi sitten. Mieheni ei vain kuulemma ole koskaan rakastanut tätä exäänsä.

Minua on vain alkanut hiukan mietityttämään, kun ei puhu lapsestaan, saati tapaa tätä. Ja on kuitenkin elänyt vuosia parisuhteessa, jossa ei rakasta. Vaikka eniten minua häiritsee tuo lapsiasia, josta ei puhuta.

Olen ajatellut, että millaista voi olla tulevaisuus. Kannattaako panostaa tähän suhteeseen, jossa muuten olisi ihan hyvä olla :(

Outoa on. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi ollut pitkääm poissa lapsen elämästä, esim. eronneet jo varhain vauva-aikana, mutta että ensin elää 5 vuotta normaalisti lapsensa kanssa ja sen jälkeen "hylkää"... Kylläpä lapsi varmaan kaipaa isäänsä, ja hivenen outo isä jos ei kaipaa lastaan... :(

olisi minulle liian heikko persoona. heikko ihminen unohtaa lapsensa. vaatii varmaan voimavaroja jaksaa pitää yllä suhdetta lapseen, koska sehän tietää etällä sitten ikävöimisiä, kun ei saa nähdä kuin harvoin.
joten helpompi on toki sulkea ja unohtaa, lähestulkoon, olla vaan harvoin elämässä tekemisissä.

Haluaisin kuulla miksi ei tapaa lasta. Jos siihen ei olisi mitään erityisen hyvää syytä. (mikä voisi olla sellainen? ) niin en varmasti pystyisi suhdetta jatkamaan. Jos taas esim. olisi saanut lähestymiskiellon ja sen takia ei tapaa lasta niin luultavasti se olisi tullut väkivaltaisuudesta jolloin jo suorastaan juoksisin karkuun. :/

En ilman pitkää vakavaa keskustelua ainakaan jättäisi miestä, vaan vaatisin miestä kertomaan rehellisesti, miksei kertonut aikaisemmin lapsesta, ja miksei tapaa tätä. Ne syyt sitten ratkaisisivat suhteen jatkon. Aika hyviä syitä kyllä saisivat olla, että ymmärtäisin ja jatkaisin suhdetta. :/

syitähän voi olla monia. mun miehen veli on varmaan just ton kuuloinen naistensa korvaan. Eronnut vaimostaan miehen oman sekoilun sekä lievän väkivaltaisuuden vuoksi, eivät ole kovin hyvissä väleissä,ex vaimo asuu lapsen kanssa eri maassa (asuivat siis ennen yhdessä perheenä siellä) eikä mies kovinkaan usein näe lasta, koska raha-asiat täälä jokseenkin sotkussa ja asuu anopillani saamattomutensa ja jonkin asteisen masennuksen takia. Tuskin mies saisi ainoatakaan naista jos tuon kaiken leväyttäisi heti pöytään..
Toivotaan kuitenkin, ettei ap:n tapauksessa ole kyse ihan tästä..

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
En ilman pitkää vakavaa keskustelua ainakaan jättäisi miestä, vaan vaatisin miestä kertomaan rehellisesti, miksei kertonut aikaisemmin lapsesta, ja miksei tapaa tätä. Ne syyt sitten ratkaisisivat suhteen jatkon. Aika hyviä syitä kyllä saisivat olla, että ymmärtäisin ja jatkaisin suhdetta. :/

Kelpaisiko se, ettei uskaltanut vielä kertoa? Ja ettei tapaa, koska ex on hankala?

Nämähän niitä tyypillisiä juttuja on.