Miten suhtautuisit jos poikasi ryhtyisi seurusteleen stripparin kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasvie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rasvie

Vieras
Tuli tosta yhestä keskustelusta tällainen mieleen. Miten joidenkin mielestä "ne on pohjasakkaa" ja pojat pitää pitää sellaisista kaukana.

Minä olen ainakin sitä mieltä, että sillä tavalla lapseni kasvatan, että oma järki on päässä jo omat ratkaisunsa tekevät ja mikäli johonkin strippariin ihastuu/rakastuu niin se on mulle ok :)

No siis olisin iloinen, että on ihastunut/rakastunut ja löytänyt ihmisen lähelleen. Mutta ehkä hieman epäluuloinen olisin ainakin alkuun, hiljaa mielessäni pelkäisin että onko varsinkin pojan luottamuksen arvoinen..

No eihän se strippari mikään "alan nainen" kuitenkaan ole. Ja itsekin olen sen verran rela, että jos olisi paremmat avut, niin ehkä... Monella stripparillakin on varmaan muita suunnitelmia elämälleen, harva kai sitä loppuelämäänsa aikoo.. Tietty jos on ihan tyhjäpää misu, niin eri juttu, mutta näitä tyhjäpäitä nyt osuu joka ammattikuntaan.. Iteppä saa poika oppia naisasiansa hoitamaan, tosin on vasta 3,5 vee :)

Suoraan sanottuna olisin pettynyt, jos tyttö olisi "vain" strippari. Mutta jos olisi esimerkiksi opiskelija, joka rahoittaa opiskelut tanssimalla, niin kai se olisi ok. Olen nyt varmaan polittisesti epäkorrekti, mutta jos saisin valita, niin...joku muu kuin strippari kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Ei ole minun tehtävä arvostella.. tosin jos nainen kiertelisi asiakkaiden kanssa shoppailemassa tai raahais niitä mun lastenlapsien kotiin, mainitsisin asiasta, enkä kovin nätistikkään.

Seuraavaksi pitikin kysyä, että miten suhtautuisit siihen, että tästä stripparista tulisi lastenlapsiesi äiti...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Ei ole minun tehtävä arvostella.. tosin jos nainen kiertelisi asiakkaiden kanssa shoppailemassa tai raahais niitä mun lastenlapsien kotiin, mainitsisin asiasta, enkä kovin nätistikkään.

Seuraavaksi pitikin kysyä, että miten suhtautuisit siihen, että tästä stripparista tulisi lastenlapsiesi äiti...

Aika usein niistä poikien tyttöystävistä tulee myös lastenlasten äitejä :)

Mä luotan siihen, että jos junnu jonkun seksibisneksessä työskentelevän valitsee lastensa äidiksi, junnulla on silloin varmasti myös keinot selittää lapsilleen, mistä hommassa oikein on kysymys. Tarkoitan siis sitä tilannetta, jos lasten koulukaverit alkaa huudella asiasta. Suomi on sen verran pieni maa, että ei olisi mitenkään epätavallista, että joku tunnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä luotan siihen, että jos junnu jonkun seksibisneksessä työskentelevän valitsee lastensa äidiksi, junnulla on silloin varmasti myös keinot selittää lapsilleen, mistä hommassa oikein on kysymys. Tarkoitan siis sitä tilannetta, jos lasten koulukaverit alkaa huudella asiasta. Suomi on sen verran pieni maa, että ei olisi mitenkään epätavallista, että joku tunnistaa.

Mun exän kaveri on yks Suomessa hyvin tunnettu strippari. Sillä ja sen myös seksibisneksessä mukana olevalla miehellä on 2 lasta, jotka on kouluikäisiä... Mä oon kans miettinyt tota, että milläs ne niille selittää, kun pojat rupee oleen siinä iässä, että kohta ne ite tutkiskelee jotain "sellaisia" lehtiä/nettisivuja. Sit joku kerta siellä näkyiskin oma äiti... Huh. Etenkin jos tällainen tapahtuisi silleen, että kaveritkin olisi siinä.

Minun on kyllä myönnettävä, että olisi varmaan vähän epäluuloa minulla, mutta se ei olisi tytön vika, vaan minun vikani (se epäluulo siis) . Riippuisi varmaan siitäkin, missä olosuhteissa olisivat tavanneet. Tai en tiedä, mitä se siihen vaikuttaisi....

rehellinen työ kuin työ ok.
eri asia kännyköitä valmistavat ja lapsille syöpää aiheuttavat miehet, toivottavasti tyttäreni välttelee näitä laillisia rikollisia ja muuta tavaraa tekevät ja myyvät.

en hyväksyisi.
jos haluis mun pojan kans olla, sais ettiä kunniallisen ammatin eikä levitellä persettä kaikille.

jos jatkas vielä silti stripparina, sais eukko etsiä uuden miehen, sellaisen jolla äiti antanu löyhän kasvatuksen ja hyväksyy tommoset