V
vieras
Vieras
Mieheni käy silloin tällöin viihteellä ilman minua, baarissakin välillä. Minä en ole siitä moksiskaan enkä koskaan kiellä lähtemästä. Vähän aikaa sitten minulle tuli ensimmäisen kerran tilaisuus mennä ilman miestäni. Pitkän tappelun jälkeen mies "antoi luvan" mutta kielsi baariin menon. Menin sitten kuitenkin ja mies sai ihan järjettömän hepulin siitä. Ikinä ennen en oo nähnyt sitä niin vihaisena. Sanoi että toista kertaa ei tule.
Nyt vähän mietityttää tuo. En todellakaan ole mikään baarikärpänen mutta en pidä siitä, että minua kielletään menemästä. Haluaisin halutessani sinne mennä, myös ilman miestä. Onko miehelläni oikeus kieltää minua? Minulla on mielestäni täysi oikeus mennä baariin jos niin haluan. Tämä voi ehkä olla se viimeinen niitti, joka kaataa tämän suhteen.
Nyt vähän mietityttää tuo. En todellakaan ole mikään baarikärpänen mutta en pidä siitä, että minua kielletään menemästä. Haluaisin halutessani sinne mennä, myös ilman miestä. Onko miehelläni oikeus kieltää minua? Minulla on mielestäni täysi oikeus mennä baariin jos niin haluan. Tämä voi ehkä olla se viimeinen niitti, joka kaataa tämän suhteen.