Miten suhtautua...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Menenkö enää...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Menenkö enää...

Vieras
Olimme poikani kanssa kyläilemässä tänään tässä lähistöllä asuvan toisen vauvan luona. Toinen vauva on nuorempi kuin meidän, meillä 9kk ja heillä 6kk.

No nyt ei ole kysymys lapsista vaan tämän toisen lapsen isästä. Kun menimme lapseni kanssa heille ei mies ollut kotona vaan tuli hetken kuluttua. Ja rupesi heti minua katselemaan sillä silmällä. Tuli heti todella vaivautunut olo. Sitten hän jo heitti paitaa pois päältä ja ja rapsutteli alapäätään.
En tiedä kiinnittikö hänen naisensa siihen huomiota, mutta minua se todella kävi ärsyttää.
Elän itse hyvin onnellisessa suhteessa, ja jos huomaisin oman mieheni noin liehittelevän puuttuisin asiaan.

Kävisin mielelläni heillä, poika saisi leikkiä heidän lapsen kanssa ja itsellänikin olisi hieman aikuista seuraa, mutta enhän voi sanoa, etten tule silloin kun miehesi on kotona.

Onko kelleen koskaan käynyt vastaavan laisesti ja jos on miten olette sen ratkaisseet???

Jospa tulkitsit tilanteen väärin? Oliko talossa kuuma, heittikö mies siksi paitansa? Jospa hänellä oli satiaisia ja siksi raapi alapäätään? No joo, leikki leikkinä, vähän huumoria tässä yritän kylvää...

Niin no en hänelle kyllä huomiotani suonut, yritin olla kun en olisi ollutkaan. Mutta inhottavalta se tuntui, kun ihan oman naisen nähden ja läsnäolessa.

No meitä on moneksi ja kun me nyt kuitenki siellä käymme leikkimässä niin yritän taas olla huomaamattomasti.

Tutulle kävi noin ja seurauksena 2 avioeroa ja särkyneitä sydämmiä:( Kannattaa varmaan olla noteeraamatta koko miestä! Tuskin se kauaa jaksaa jos ei saa vastakaikua...

Niin en kyllä omaa hyvää parisuhdettani halua pilata moisen rapsuttelijan takia. Minua ei edes kiinnostaisi flirttailla hänelle.

Inhottaa vaan mennä kun saa silmiään pyöritellä tai lattiaa tuijotella. No mutta varmasti lopettaa kun huomaa, etten tod ole hänestä kiinnostunut millään osa-alueella.

Sori vaan, mutta en voi mitenkään nähdä alapään rapsuttelua flirttinä! Sehän on pelkästään yököttävää eikä viehättävää. Irstaat silmäykset ovat piste iin päälle. Yök.

Neuvoni: luo häneen pitkä ja halveksiva silmäys jos vielä tekee moista, kuitenkin niin ettei ystäväsi katsetta huomaa.

Olen edellisen kanssa samaa mieltä, että yököttävää, rapsutella itseään ja luoda irstaita silmäyksiä.
Mutta neuvo luoda pitkä halveksiva silmäys mieheen....en usko että tuollainen mänttti ymmärtäisi katseen tarkoitusta. Vaan pitäisi sitä kiinnostuksena itseään kohtaan.

Oman kokemuksen mukaan tuollainen asettuu aloilleen, kun vain jatkuvasti on täysin välinpitämätön.

Minä taas nolaisin miehen kysymällä suureen ääneen vaimon kuullen ""Onko satiaisia kun munaasi rapsuttelet?"" tai ""Eikö miehelläsi ole muuta paikkaa raapia sukupuolielimiänsä?"" tms... Tuo munien rapsuttelu on kyllä ihan sairasta eikä mun tuttava-ja sukulaismiehet muniansa ainakaan kenenkään nähden raavi.. (kun tuossa joku tuumasi kaikkien miesten niin tekevän). Hyi h...etti!

Ei minunkaan mies nyt vieraiden läsnäollessa alapäätään rapsuttele.
Mutta tuo varmasti tuo halveksiva katse voisi toimiakkin, ellei hän sitten ymmärrä sitä väärin. Kokeilempa seuraavan kerran kun menemme sinne.
Toivottavasti hän tajuaisi, ettei ole kuitenkaan se jokaisen naisen unelma ja päiväunien kohde.
Saas nähä kuin käy.

Yhteistyössä