Miten suhtautua vai pitääkö mitenkään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Riikka:
Nosta nokkaasi ensi kerralla ja mene ohitse noteeraamatta mitenkään. Se harmittaa miestä eniten.

Joo näin voin toimia, mutta siis pelottaa tämänpäiväisen jälkeen entistä enemmän se, että mitäs sitten jos/kun joskus törmään tähän ihmiseen jossain baarissa. Se on ihan väistämättä edessä tämän kokoisella paikkakunnalla.

aloituksen luettuani veikkaan, että miehellä hieman itsetunto-ongelmia kun vaimo petti, ja häntä harmittaa kun sinä tiedät asiasta. hän siis vihaa sinua sen takia, että tiedät hänen vaimonsa pettämisestä.

Se mies kokee, että myös sinä olet pettänyt hänet, kun et jättänyt miestäsi. Nyt ikäänkuin kaikki muut selvisivät tuosta tapahtumasta, ainoastaan häntä on nyt loukattu ja te muut kolme olette nyt hänen vihollisiaan.
Omaa vaimoaan hän pääsee rankaisemaan riitelemällä ja ties millä, mutta sinä olet nyt jäänyt hänen kostonsa ulkopuolelle, ja se syö. Ymmärrettävää toisaalta, mutta ei mitenkään tervettä eikä varsinkaan oikein sinua kohtaaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se mies kokee, että myös sinä olet pettänyt hänet, kun et jättänyt miestäsi. Nyt ikäänkuin kaikki muut selvisivät tuosta tapahtumasta, ainoastaan häntä on nyt loukattu ja te muut kolme olette nyt hänen vihollisiaan.
Omaa vaimoaan hän pääsee rankaisemaan riitelemällä ja ties millä, mutta sinä olet nyt jäänyt hänen kostonsa ulkopuolelle, ja se syö. Ymmärrettävää toisaalta, mutta ei mitenkään tervettä eikä varsinkaan oikein sinua kohtaaan.

Niin tässä voi olla perää. Eli purkaa sitä pahaa oloaan minuunkin. Silloin tapahtuneen jälkeen, kun hänelle selvisi, että me jatkamme niin tämä syytti minua siitä, että miten voin antaa anteeksi. Ihmettelin silloin sitä, että miksi hän ei sitten itse kiikuta eropapereita, jos kerran on niin ihmeellistä että olen päättänyt antaa anteeksi. Luulisi, että jos kerran niin siitä syyttää, että itse pistäisi heti paperit vetämään.

Yhteistyössä