miten suhtautua tällaiseen ystävään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joopajoo"

Vieras
mulla on ystävä nimeltä Anna. Annalla on kaksi lasta, Mikko ja Jesse. Anna oli ennen naimisissa Laurin kanssa ja sai silloin molemmat lapsetkin. he ovat eronneet.
Sen jälkeen Anna alkoi seurustella Roopen kanssa joka on mieheni parhaita ystäviä. Nyt kun Anna ja Roopekin erosivat riitaisissa merkeissä päätti Roope vähän tilittää miehelleni ja paljasti, että Anna oli kertonut ettei Jesse oikeasti olekkaan tämän Laurin lapsi, mutta siitä ei tiedä kukaan muu kuin Anna itse.
Siis miettikää nyt! Se lapsi pitää väärää miestä isänään, se mies pitää väärää lasta lapsenaan ja maksaa siitä jopa elareita, ja se sen lapsen oikea isä ei tiedä olevansa isä ollenkaan. Lapsi oli kuulemma saanut alkunsa jostain yhdenillan panosta.
Lisäksi Anna ja tämä Roope erosivat nyt vähän aikaa sitten koska Anna on taas raskaana jollekin toiselle miehelle. Raskaus on ihan loppusuoralla ja tähän asti Roope luuli olevansa tulevan lapsen isä. Niin luulivat myös kaikki muutkin.
Miten ihmeessä tuollaiseen ystävään voi enää suhtautua?! niin ja nimet on sitten muutettu..

Alkuperäinen kirjoittaja Elä ja anna toistenkin elää;23797657:
Anna on sellainen kuin on ja sinä et ole oikea ystävä, jos täällä arvostelet Annan elämää.

no kyllä ton "annan" toiminta mun mielestäni koskettaa aika montaa muutakin ihmistä kun ainoastaan sitä itseään. Ja noi valheet ei ole mitään ihan pikkujuttuja....

[QUOTE="aapee";23797681]no kyllä ton "annan" toiminta mun mielestäni koskettaa aika montaa muutakin ihmistä kun ainoastaan sitä itseään. Ja noi valheet ei ole mitään ihan pikkujuttuja....[/QUOTE]

Mutta miten ne liittyy suhun ja mitenkä häiritsee sinun elämääsi? Kannattaa varmaan keskittyä omiin "epäkohtiin" ja koittaa korjailla niitä.. kertoo sinusta aika paljon, että kerrot tälläisellä foorumilla ystävästäsi ikäviä asioita. Ystävä et hänelle ole, vaan kurja selkäänpuukottaja.

Alkuperäinen kirjoittaja elä ja anna toistenkin elää;23797702:
Mutta miten ne liittyy suhun ja mitenkä häiritsee sinun elämääsi? Kannattaa varmaan keskittyä omiin "epäkohtiin" ja koittaa korjailla niitä.. kertoo sinusta aika paljon, että kerrot tälläisellä foorumilla ystävästäsi ikäviä asioita. Ystävä et hänelle ole, vaan kurja selkäänpuukottaja.
joo samaa mieltä... :( että tosi hyvä ystävä olet .

Selkäänpuukottaja olis ehkä jossain muualla juoruamassa asioista oikeilla nimillä. :D

Kyllä mäkin olisin järkyttynyt jos jotain tuon tapaista selviäisi mun ystävästä... :O
(Ja haluaisin sitä järkytystä jossain purkaa olematta epälojaali ketään kohtaan.)

Vaikuttaako ne asiat jotenkin oleellisesti teidän ystävyyteen? Jos ei, niin suhtaudut kuten ennenkin.
Mulla on ystäviä jotka on pettäneet entisiä puolisoitaan ja tehneet kuka mitäkin, mutta mua ei edes kiinnosta tietää, koska ne ei vaikuta muhun tai ystävyyteen millään tavalla.
Jos se "Roope" vielä käy avautumaan, sano ettei kuulu sulleeikä sua kiinnosta. Vai kiinnostaako?

Yhteistyössä