Miten suhtautua tähän? (lihava rakastuu)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiinu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi, kun puhun nyt vain faktoja. Minun silmissäni hän on kaunis ja ihana frendi, mutta yritän ajatella sen miehen näkökulmasta. Kaveri on just sen näköinen, ettei sitä vain pidetä yleisesti viehättävänä. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä ulkonäkökin vaikuttaa romanttisten suhteiden luomisessa. Kyllä me ihmiset sen verran pinnallisia olemme.

Enkä ymmärrä, mikä siinä laihduttamisessa on niin mahdotonta. Olisi hyväksi ihan oman terveydekin kannalta.

mutta jos ystäväsi ei tahdo laihduttaa niinku sanoit aloituksessasi?

ja juurihan haukuit ystäväsi alimpaan maan rakoon ja nyt ylistät ihanaksi ja kauniiksi?! HÄPEÄ :(

ja kyllä, ulkonäkö vaikuttaa suhteen luomiseen jollain tasolla, mutta pitää silti olla helvetin pinnallinen ihminen jos rakkaus jää kiloista kiinni! säälittävää sanon minä..

• Tykkää
Reactions: idunnor
Kerran pumppasin jotain läskisäkkiä pubin paskahuussissa. Ei siinä mitään. Ihan hyvät panot oli lihavalta mummolta. Laardinen pillu aluksi oudoksutti mutta lopulta laukesin koristen sen uumeniin. Sen jälkeen ei ole haitannut vaikka vaimokin on alkanut leviämään joka suuntaan. Osaan nyt arvostaa lihavia ihmisiä.

[QUOTE="Hell";24866458]Minulla on taas sairaan lihava tuttu, joka ihastuu tuon tuostakin ja saa usein vastakaikua. Panoseuraakin hänelle riittää. Ei se ole kiloista kiinni vaan asenteesta.[/QUOTE]

Minäkin tunnen yhden tällaisen. Mutta hän kyllä antaa tyyliin kaikille. Niin en sitten tiedä voiko sitä verrata sellaseen oikeaan ihastukseen.

[QUOTE="tiinu";24866445]Tilanne on siis tää, että kaverini on sairaalloisen ylipainoinen. Siis oikein näkyvästi läski plösö. Hänellä ei ole aikeita laihduttaa, eikä hän välitä, vaikka kiloja kertyy lisää. Luonteeltaan hän on mukava, mutta ulkonäöltään ei lainkaan viehättävän näköinen, kasvotkin aika rumat.

Nyt hän on sitten ihastunut erääseen yhteiseen tuttuun ja kertonutkin siitä tälle miehelle. Mies vain ei ole lainkaan kiinnostunut tästä naisesta ja on sen suoraan sanonutkin. Kaveri jaksaa kuitenkin epätoivoisesti haikailla miehen perään ja ruikuttaa, kun kukaan ei hänestä koskaan kiinnostu. Mun tekisi mieli sanoa, että laihduta hyvä ihminen, niin aivan varmasti monetkin kiinnostuu. Miten se edes tuolla painoindeksillä kehtaa tunnustaa kenellekään ihastustaan saati kuvitella, että joku voi olla kiinnostunut? Melkein hävettää hänen puolestaan.[/QUOTE]

Ootpa ilkeä :(

Ihan oikeesti... mietitään näin päin: jos teihin olisi ihastunut joku parisataakiloinen ruma mies (tai nainen), olisitteko onnesta soikeina vai olisitteko onnellisempia, jos ette tietäisi tyypin tunteista mitään?

Ihan oikeesti... mietitään näin päin: jos teihin olisi ihastunut joku parisataakiloinen ruma mies (tai nainen), olisitteko onnesta soikeina vai olisitteko onnellisempia, jos ette tietäisi tyypin tunteista mitään?

Mitä sillä ulkonäöllä on tän asian kanssa tekemistä?

Kivahan se on kun joku tykkää, harmillista vain tuottaa pettymys toiselle jos ei tunne samoin. Siitä saattaapi kärsiä kaverisuhdekin pahasti, nimim. kokemusta on.

• Tykkää
Reactions: emppu75
Voi, kun puhun nyt vain faktoja. Minun silmissäni hän on kaunis ja ihana frendi, mutta yritän ajatella sen miehen näkökulmasta. Kaveri on just sen näköinen, ettei sitä vain pidetä yleisesti viehättävänä. Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä ulkonäkökin vaikuttaa romanttisten suhteiden luomisessa. Kyllä me ihmiset sen verran pinnallisia olemme.

Enkä ymmärrä, mikä siinä laihduttamisessa on niin mahdotonta. Olisi hyväksi ihan oman terveydekin kannalta.

Et sitten ole ajatellut, että ehkä joku mies voi nähdä hänet ihanana sellaisena kuin on?

Ei ole mitään yleisesti viehättävää tyyppiä, katselepa ympärillesi niin huomaat, että kaikki me olemme erilaisia ja kaikilla meillä on omanlaisensa maku miesten tai naisten suhteen.
Kun johonkin ihastuu, se on paljon enemmän kuin pelkkä ulkonäkö, se on kokonaisuus.
Luonne vaikuttaa positiivisesti tai negatiivisesti ulkonäköön, joku todella ilkeä ihminen on mielestäni ruma ja vastenmielinen vaikka hän poseeraisi Voguessa. Ja näin se kuulema menee monella muullakin.

Ei pelkällä ns. hyvällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä.

Varmasti on vähemmän niitä puolisoehdokkaita "tarjolla" kuin normaalipainoisella, mutta kyllä niitäkin löytyy joita huomattava ylipaino ei haittaa. Eli ei se ihan niin yksi yhteen ole.

Oman terveytensä ja hyvinvointinsa vuoksi kannttaisi laihduttaa. Olisin ymmärtänyt ap:ta paremmin jos olisi ollut kyse huolesta ystävän terveyden puolesta.

Sunko elämäsi menisi pilalle, jos joku muu kuin kriteerisi täyttävä adonis ihastuisi tai jopa rakastuisi sinuun? Hei haloo!

Toivon totisesti, että olet helvetin hyvännäköinen, tuommoisella luonteella ei kyllä pitkälle pötkitä suhdemarkkinoilla. Jos olisin mies, valitsisin tältä istumalta ja teitä näkemättä sen kaverisi.

Jotenkin mä alan epäillä, että ap itse on se mainitsemansa kaveri ja etsii täältä vahvistusta olemassaolonsa oikeutukselle, vaikka näin hassulla tavalla. Kuule, tunteita saa ja pitääkin olla, painosta huolimatta :hug:

[QUOTE="tiinu";24866445]Tilanne on siis tää, että kaverini on sairaalloisen ylipainoinen. Siis oikein näkyvästi läski plösö. Hänellä ei ole aikeita laihduttaa, eikä hän välitä, vaikka kiloja kertyy lisää. Luonteeltaan hän on mukava, mutta ulkonäöltään ei lainkaan viehättävän näköinen, kasvotkin aika rumat.

Nyt hän on sitten ihastunut erääseen yhteiseen tuttuun ja kertonutkin siitä tälle miehelle. Mies vain ei ole lainkaan kiinnostunut tästä naisesta ja on sen suoraan sanonutkin. Kaveri jaksaa kuitenkin epätoivoisesti haikailla miehen perään ja ruikuttaa, kun kukaan ei hänestä koskaan kiinnostu. Mun tekisi mieli sanoa, että laihduta hyvä ihminen, niin aivan varmasti monetkin kiinnostuu. Miten se edes tuolla painoindeksillä kehtaa tunnustaa kenellekään ihastustaan saati kuvitella, että joku voi olla kiinnostunut? Melkein hävettää hänen puolestaan.[/QUOTE]

eipä mies tiedä mitä menettää...

itse olen läskiplösö (niin kuin kauniisti ystävästäsi kirjoitit) painan 120kg ja pituutta 168cm eikä minulla silti ole ole ollut ongelmaa miesten saannin kanssa. mieheni rakastaa minua, minä rakastan itseäni ja lapsemme rakastaa hyllyvää pehmeää läskimahaani=)

hääkellot soi reilun kuukauden kuluttua, joten ei se todellakaan ONNEKSI ole läskeistä kiinni se miehen löytäminen.

säälin aptä koska on noin ahdasmielinen

Yhteistyössä