J
jep
Vieras
Meillä neiti 1v1kk alkanut kapinoimaan siitä, että häntä ei saa enää syöttää. Ei siis millään ota enää syötettäessä ruokaa. Eikä siinä mitään, mielellään syönkin itse ihan rauhassa ja tyttö syö oman ruokansa. Mutta ongelma tässä on nyt se, että hän syö vain käsin. Ei siis lusikalla. Vaikka kuinka yritän ohjastaa lusikalla syömisessä, niin ei, suuttuu vaan ja heittää lattialle lusikan. Pistelee siis KAIKEN ruuan käsin, ja mikäs sen sottasempaa kuin syödä jotain mössöruokaa käsin, siis esim. keittoa tms. Miten tähän pitää suhtautua? Annanko lapsen syödä käsin just niinkuin haluaa, ja just niin kauan kuin haluaa, ja luotan siihen, että hän sillä lusikallakin oppii syömään vielä joskus
Siivo mua ei haittaa lainkaan, luutulla voi pyyhkiä yms, mutta on tuo melko hiasta tuo syöminen noilla pikku kätösillä, ehtii kyllä ruoka aivan konsanaan jäähtyä...
Onko teillä muilla tullut vaihe, ettei saa enää syötää?? Kai tää on se ns. minä itse-vaihe nyt sitten
Onko teillä muilla tullut vaihe, ettei saa enää syötää?? Kai tää on se ns. minä itse-vaihe nyt sitten