Ä
äippä vaan
Vieras
Sain kuulla viime viikolla 17 vuotiaan tyttäreni alkoholimyrkytyksestä, kaikki tapahtui vielä aamupäivällä keskellä viikkoa ja "ei kuulemma tajuttu miten vahvaa viinaa se oli". Onneksi mitään pahempaa ei päässyt sattumaan...Tyttö on käytöshäiriöinen ja hyvin hankala huollettava, äippänä vastuu on toki myös minun. Ihmiset eivät vaan ymmärrä miten raskasta on käytöshäiriöisen tempausten setviminen, eikä hän ole ainoa lapseni ja yritän elää edes joskus hieman omaakin elämää. Hän on ollut viime kuukaudet ulkomailla opiskelemassa ja tehnyt siellä myös joitain pienempiä töitä tai siis tämä on ainakin hänen versionsa. En siis pysty kontrolloimaan hänen touhujaan enkä rankaisemaan paitsi sulkemaan rahahanat. Se taas ei ole ratkaisu hänen kohdallaan ja vaan pahentaa asioita.
Olisiko ideaa yrittää löytää yhteyshenkilöä eli siellä asuvaa suomea tai ruotsia osaavaa äitiä joka katsoisi hieman hänen touhujensa perään? Muutenkin haluaisin tietenkin tietää miten eläminen todellisuudessa sujuu. Mistä kautta kannattaisi yrittää? Miten itse toimisitte??
Olisiko ideaa yrittää löytää yhteyshenkilöä eli siellä asuvaa suomea tai ruotsia osaavaa äitiä joka katsoisi hieman hänen touhujensa perään? Muutenkin haluaisin tietenkin tietää miten eläminen todellisuudessa sujuu. Mistä kautta kannattaisi yrittää? Miten itse toimisitte??