Miten sopii yhteen kauris ja jousimies?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
mitkä on kuumerkit? entäs nousevat merkit, jos ollaan noin yli 30 vee?

Kääk, en tiedä. Ollaan alle 30 v.

no aurinkomerkeillä on sitten vielä jonkin verran vaikutusta, mutta ei paljon mitään kerro. kuumerkki on se, mimmonen oot ittes mielestä ja nouseva sen, mimmonen toisten mielestä. ihminenhän on sitten yksilö ja horoskoopit on vain hupia.

Kokemusta on kohta 20 vuoden ajalta, eli kaiketi jotenkin olemme yhteen sopineet kun vielä jaksamme yhdessä olla. Luonteissa on kyllä aika iso ero, itse olen jalat maassa (liikaakin joskus) ja toinen taas pää taivaissa (samoin liikaakin joskus). Monet asiat ärsyttävät, mutta en nyt vielä ole vaihtoon laittanut...

Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
no aurinkomerkeillä on sitten vielä jonkin verran vaikutusta, mutta ei paljon mitään kerro. kuumerkki on se, mimmonen oot ittes mielestä ja nouseva sen, mimmonen toisten mielestä. ihminenhän on sitten yksilö ja horoskoopit on vain hupia.

Mistä noita nousevia yms. merkkejä tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Entäs kauris ja vaaka?

Minulla on kokemusta yhdestä vaakamiehestä. Hermot meni siihen pätemiseen ja väittämiseen. Lähdin liikaa mukaan niihin väittelyihin kun piti todistaa olevani oikeassa eikä tuo vaakamies millään myöntänyt virheitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minun: nousumerkki Oinaassa, aurinko Kauriissa ja kuu Leijonassa.
Miehen: nousumerkki Kauriissa, aurinko Jousimiehessä ja kuu Kauriissa.

mä hieman epäilen näiden merkkien yhteen sopivuutta. Voisin kuvitella hyvin lyhyttä suhdetta vaan,ei vakavampaa.

Yhteistyössä