Miten sitten, kun sopivimmat lenkkarit näyttäisivät olevan Lassie-merkkiset

ja haalarit on joko Legon tai ReimaTecin, niin voiko niitä käyttää yhdessä???

Lakit ja hanskat on pääasiassa Reiman ja ReimaTecin.

Tuleeko outo yhdistelmä jos noin monenmerkkisiä vaatteita pukee samaan aikaan lapselle??

Lassien haalareita ja pukuja en huoli ilmaiseksikaan, mutta kengät näyttävät hyviltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja StarSisu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanko tosissasi mietit tuollaista????
Ihan tosissani, että näyttääkö ihan kököltä jos on noin erimerkkisiä vaatteita :/ :/ :/ samaan aikaan päällä.
:'( :D :'( :D
Kuvittele itse: Jonathanin housut, Legon takki, Lassien kengät, ReimaTecin rukkaset - eikö olisi aika outo ilmestys?????

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanko tosissasi mietit tuollaista????
Ihan tosissani, että näyttääkö ihan kököltä jos on noin erimerkkisiä vaatteita :/ :/ :/ samaan aikaan päällä.
:'( :D :'( :D
Kuvittele itse: Jonathanin housut, Legon takki, Lassien kengät, ReimaTecin rukkaset - eikö olisi aika outo ilmestys?????
On kyllä. Tosi outo. Burtonin takki, Reiman housut, Hellyhansenin kintaat, Vikingin kengät, mun ompelema kauluri ja mun kutoma pipo. *hakee pojan kotiin*

m
Siis tunnistako kaikki mammat noi vaatteiden merkit puistossa? siis jos ei näe logoa vaan ihan vaatteesta? Mä en ainakaan tunnista, mutta mulla onkin vasta yksi pieni lapsi. Ja vielä että onko ap:lla itselläänkin aina kaikki vaatteet samanmerkkisiä?

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Siis tunnistako kaikki mammat noi vaatteiden merkit puistossa? siis jos ei näe logoa vaan ihan vaatteesta? Mä en ainakaan tunnista, mutta mulla onkin vasta yksi pieni lapsi. Ja vielä että onko ap:lla itselläänkin aina kaikki vaatteet samanmerkkisiä?
Tottakai kaikki nyt ainakin REIMATECit tunnistaa.
Viimeistään siitä, että kaikilla kakaroilla on samanlaiset vaatteet päällä ; )

Gluteus maximus
:LOL: :LOL: ja varmaan joku puistossa kyylään lapsen kenkien merkit ja sitten rustaa vihkoon, että nimi se ja se: kengät Lassie, puku reima, käsineet Jonathan, pipo Lenne....aijai jai.... :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
:LOL: :LOL: ja varmaan joku puistossa kyylään lapsen kenkien merkit ja sitten rustaa vihkoon, että nimi se ja se: kengät Lassie, puku reima, käsineet Jonathan, pipo Lenne....aijai jai.... :headwall: :headwall:
Usko tai älä, mutta minä kyllä huomaan tuollaiset jutut :whistle: :whistle: en pahalla, mutta huomaan.

Ei tarvitse olla ReimaTeciä, mutta tuo Lassie merkkinä on vähän sellainen kyseenalainen, siksi kysyin ;)

Huom
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Usko tai älä, mutta minä kyllä huomaan tuollaiset jutut :whistle: :whistle: en pahalla, mutta huomaan.

Ei tarvitse olla ReimaTeciä, mutta tuo Lassie merkkinä on vähän sellainen kyseenalainen, siksi kysyin ;)
No joo, myönnetään, katson minäkin lasten vaateita ja huomaan merkit. Mutta en ajattele lapsista tai heidän vanhemmistaan yhtään mitään merkkien perusteella tai sen, sopivatko merkit yhteen.

Meillä on päädytty Lassien talvihanskoihin päiväkodissa siksi, että ne ovat a) hyviä malliltaan b) hyviä ja kestäviä muutenkin ja c) ne saa laittaa patterille tai kuivauskaappiin kuivumaan. Muuten suosin kyllä kostessuojavaatteita ja ns kalliimpia merkkejä, mutta nuo hanskat ovat ihan ykkösiä. Ja niitä olen ostanut jo aika monena vuonna. Samoin pojan G tech toppahousut ovat olleet tosi hyvät ja kestävät.
Varmaan olisin voinut lenkkareitakin harkita, jos olisi olleet hyvät ja osuneet edullisesti kohdalle.

:LOL: :LOL: :LOL: en muuta sano.

Ei todellakaan 99,9% ihmisistä kiinnosta vähän pätkää mitä jollain naapurin vekaralla on päällä.

Ja tosta sun Lassie-kammosta: ne haalarit on laadultaan hyviä ja kengät on aivan surkeita, ainakin talvikengät jäi kauppaan kun näytti häthätää kokoonliimatuilta.

Älä missään nimessä panosta kenkien laatuun, ulkonäkö riittää... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Sama kai se on onko ne vaatteet eri merkkiä, mutta lassien kengät on ihan persiistä, esikoisella menossa kolmannet talvikengät ja lassiet kesti peräti 2 kuukautta.
No hyvä, kannatti aloittaa tämä ketju. Nyt tiedän että en osta niitä Lassien kenkiä =)

En kyllä tiedä mitkä sitten?? Cittarissa on kivat Cars-lenkkarit valoilla - mitä mieltä niistä??

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Sama kai se on onko ne vaatteet eri merkkiä, mutta lassien kengät on ihan persiistä, esikoisella menossa kolmannet talvikengät ja lassiet kesti peräti 2 kuukautta.
Meillä Lassietecin kenkä kestää edelleen, mutta Reimatecistä irtosi pohja. :eek:

Yhteistyössä