Niin että pystyis ajattelemaan asioita järkevästi. Tuntuu että paha mieli ja huono olo ei anna mahollisuutta siihen....
Hetkellisesti auttaa kyllä, pysyvä muutos parempaan lähtee omasta sisimmästä.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Teet jotain kivaa mikä tempaa mukaansa niin ettet juuri ehdi turhia ajattelemaan. Esim. pelaat sulkkista.
Ei ongelmat ja vaikeudet helpotu hetkessä, mutta omaa näkökulmaa voi muuttaa, ja siksi positiivinen mieli auttaa jaksamaan vaikka mitä elämässä. Musiikki auttaa, kato musavideoita youtubesta vaikka! Ja jotain joka naurattaa, sketsejä tai komediaa.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Hetkellisesti auttaa kyllä, pysyvä muutos parempaan lähtee omasta sisimmästä.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Teet jotain kivaa mikä tempaa mukaansa niin ettet juuri ehdi turhia ajattelemaan. Esim. pelaat sulkkista.
tää muuten oli tosi hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Teet jotain kivaa mikä tempaa mukaansa niin ettet juuri ehdi turhia ajattelemaan. Esim. pelaat sulkkista.
Joillakin vain tuntuu jäävän tämä vaihde päälle pysyvästi.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ihmisen suojamekanismi toimii niin, että ikävät asiat tungetaan jonnekin taustalle, että pystyy jatkamaan elämää. Kun tilanne on jollain tavalla ohi, pitää ottaa aikaa ja tuulettaa kupolinsa ja laittaa palikat riviin.
Enpä osaa sanoa, mitä juuri nyt pitäisi tehdä. Pitkä, rauhallinen kävely omassa rauhassa?
Mulla oli ennen usein tällasia tilanteita.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mulla oli hetken ihan helvetin hyvä olo ko juttelin PITKÄSTÄ aikaa minun rakkaan ystävän kans, ja vaikka tuntu niin kummalta kertoa sille minun nykysistä ongelmista (ollu tosiaan pitkän aikaa ettei ole yhteyttä pietty ) niin helvata ko sain sanottua nii teki mieli itkeä kuinka helpottunu olo tuli. Sille niin helppo puhua. En ois sitä puhelua ikinä halunnu lopettaa. :ashamed: Se vain niin osas kysyäkki mikä on....
Mut sitte ko puhelu loppu niin tuli taas tyhjyys eikä pysty selkeästi aatteleen mittään.
No minen oo mittään tehny. Rehellisesti, syy minun huonoon oloon on todellaki ihan jossaki muualla ko minussa itessäni tai minun tekemisissä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Eihän tuo omaan sisimpään tutustuminen helppoa olekaan
Mutta se, ettei koskaan edes PYSÄHDY olemaan yksin ja rauhassa omien ajatustensa kanssa, lisää henkistä painolastia päivä päivältä.
Näkökulman muuttaminen auttaa, etenkin jos asennoituu positiivisesti. Ja ottaa vastuun tekemisistään. Eikä keskity kaivamaan syitä omaan huonoon oloonsa ympäristöstä.
Siinä se ongelma onkin, väliaikaisratkaisu on nimenomaan väliaikaisratkaisu, jolla selvitään akuutista katastrofista.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Joillakin vain tuntuu jäävän tämä vaihde päälle pysyvästi.Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:Ihmisen suojamekanismi toimii niin, että ikävät asiat tungetaan jonnekin taustalle, että pystyy jatkamaan elämää. Kun tilanne on jollain tavalla ohi, pitää ottaa aikaa ja tuulettaa kupolinsa ja laittaa palikat riviin.
Enpä osaa sanoa, mitä juuri nyt pitäisi tehdä. Pitkä, rauhallinen kävely omassa rauhassa?
Kävely luonnossa auttaa kyllä.
Väittäisin, että sen huonon olon tekijän kanssa on selvitettävä asia. Puhumalla, kirjoitamalla tai muuten vain.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No minen oo mittään tehny. Rehellisesti, syy minun huonoon oloon on todellaki ihan jossaki muualla ko minussa itessäni tai minun tekemisissä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Eihän tuo omaan sisimpään tutustuminen helppoa olekaan
Mutta se, ettei koskaan edes PYSÄHDY olemaan yksin ja rauhassa omien ajatustensa kanssa, lisää henkistä painolastia päivä päivältä.
Näkökulman muuttaminen auttaa, etenkin jos asennoituu positiivisesti. Ja ottaa vastuun tekemisistään. Eikä keskity kaivamaan syitä omaan huonoon oloonsa ympäristöstä.
Sepäs se. Ko pitäs ensin saaha ajatukset toimiin että vois ees selvitellä mittään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Väittäisin, että sen huonon olon tekijän kanssa on selvitettävä asia. Puhumalla, kirjoitamalla tai muuten vain.Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:No minen oo mittään tehny. Rehellisesti, syy minun huonoon oloon on todellaki ihan jossaki muualla ko minussa itessäni tai minun tekemisissä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Eihän tuo omaan sisimpään tutustuminen helppoa olekaan
kauanko huono olosi on jatkunut ? Joskus aikakin auttaa vaikka raastavaa se odottaminen on.
Kunhan nyt vain muistat, että romahtamalla asia ei parane. Voimia. koko sydämestäni sinulle toivotan, etä pääset tämän yli.