Miten sitä voi tulla imetysaikana raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis en kysynyt tätä siksi, että luulisin/toivoisin imetyksen olevan ehkäisy -päinvastoin! Imetän vielä, menkkoja ei ole ollut, mutta kovasti toivomme uutta raskautta!=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja apa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Minä en jotenki ymmärrä, että miten jotkut luottaa siihen imetyksen tehoon ehkäisykeinona..? Vaikka kuinka ois niin että ei ois menkkoja vielä tullu.. minä en uskaltais ikinä! Minä oon aatellu sen niin, että AINA on mahdollista tulla raskaaksi, kun on yhdynnässä ilman kumia/pillereitä/kierukkaa/tms yleisesti käytössä olevaa ehkäisykeinoa. AINA!

Mä en ymmärrä kans..Imetys ei todellakaan ole ehkäisy!

Pitää muistaa kuitenki, että kaikki imetyksen aikana alkunsa saaneet lapset ei ole vahinkoja. Meilä ainaki oltiin sillä mielellä, että saa tärpätä heti ku vain mahollista. Ikäeroks tuli 13kk ja imetyksen aikana ilman menkkoja tulin raskaaks.

Niin, mutta on naiivia luulla, että imetys ehkäisee raskautta. Koska se ei sitä tee, ja ei kukaan väittänytkään, että kaikki olisi vahinkolapsia, ei tietenkään.

Miksi ajattelitte, että toinen saa tulla heti perään. Tai lähinnä mietin sitä, että miten jaksoit ajatuksen heti perään uudesta raskaudesta ja vauva-ajasta.
(ja tämä ei ollut pahalla kysytty, vaikka ehkä siltä tuo kirjoitusasu näyttäisi siltä, on vain niin mielenkiintoinen juttu, koska ei ole omakohtaista kokemusta)

Se vain tuntu sopivalta. En oikein osaa sanoa sen tarkemmin. Raskasta oli kyllä, ko toinen raskaus oli erittäin vaikea ja ku oli sitte kaks vauvaa yhtäaikaa. Mutta on niistä ainaki kaksin verroin iloaki =) Ja nyt ko ovat leikki-ikäsiä, niin ovat parhaita kavereita toisilleen. Nyt ootellaan kolmosta syntyväks joulun aikaan ja mietinnässä on, josko annettais neloselle taas heti perään mahollisuus tulla, ko tullee niin iso ikäero näihin aikasempiin (ovat nyt 3,5v ja 4,5v). Mutta saa nähä miten tehään, voishan tämä olla vaikka meän iltatähtiki, ollaan siis nyt 23-vuotiaita miehen kans :D

Alkuperäinen kirjoittaja RR:
täällä tänään tehty plussatesti, vauva 3kk, täysimetyksellä, menkat ei ole alkanu, kondomi käytössä joka kerta, ei montaa kertaa edes sekstailtu ja näin kävi :(

:hug: Kyllä se positiiviseks asiaks vielä muuttuu! Tmmärrän, että kauhistuttaa, mutta siittä selviää. Ei ole mikkään niin superhyperrankka asia, mitä yleensä luullaan. Päivä kerrallaan ja tarvittaessa tunti tai minuutti kerrallaan. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja RR:
täällä tänään tehty plussatesti, vauva 3kk, täysimetyksellä, menkat ei ole alkanu, kondomi käytössä joka kerta, ei montaa kertaa edes sekstailtu ja näin kävi :(

Joku vaan haluaa oikein kovasti tulla teidän perheeseenne! Hän on special, aattele se niin =)

Yhteistyössä