Miten sitä oppis edes puoleksi ajattelemaan niinku miehet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hallatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Hallatar

Aktiivinen jäsen
27.10.2005
2 242
0
36
Siis silleen yksinkertaisesti, ettei joka asiaa tarttis aina vääntää ja kääntää ja vatvoa tuhanteen kertaan. Joskus käy kateeksi kun miesten ajatusmaailma on niin yksinkertaista ja simppeliä, ei ne turhista asioista jaksa stressata, toisin ku esim. minä. Ja sitten ku oppis vielä nukkumaankin silleen ku ainaki mun mies, että vaikka ois mikä riita käynnissä tai mökötys, niin mies nukahtaa heti kun painaa päänsä tyynyyn. Arvatkaa kuka siinä vieressä sitten itkeskelee ja pyörii aamuyöhön asti... ? Jossain vaiheessa sekin sitten alkaa ärsyttää, ku toinen vaan nukkuu tyytyväisenä, eikä mökötä mun kans... :|

joo minä kanssa haluisin että saisin miehen unenlahjat. se kun painaa pään tyynyyn ,menee silmät kiinni. mä pyörin ja höyrin ja ajatuksen risteilee pääsä.

ja jos lapsi herä yöllä niin mies voi unissaan mennä nukuttaa. ei muista aamulla mitään. mä ainakin herään täysin ja taas vaikea saada unta.

Mutta ei toi onneksi jos riitaa on niin nukkumaan mene.
Mun kanssa pitäis lakata tää suunnittelu ja antaa asioiden mennä painollaan

Alkuperäinen kirjoittaja Hallatar:
Siis silleen yksinkertaisesti, ettei joka asiaa tarttis aina vääntää ja kääntää ja vatvoa tuhanteen kertaan. Joskus käy kateeksi kun miesten ajatusmaailma on niin yksinkertaista ja simppeliä, ei ne turhista asioista jaksa stressata, toisin ku esim. minä. Ja sitten ku oppis vielä nukkumaankin silleen ku ainaki mun mies, että vaikka ois mikä riita käynnissä tai mökötys, niin mies nukahtaa heti kun painaa päänsä tyynyyn. Arvatkaa kuka siinä vieressä sitten itkeskelee ja pyörii aamuyöhön asti... ? Jossain vaiheessa sekin sitten alkaa ärsyttää, ku toinen vaan nukkuu tyytyväisenä, eikä mökötä mun kans... :|

Peesi..

Mä ihmettelen, et miten naiset VOI elää keskimäärin vanhemmiks??? :o :D

hei, juuri ressin takiahan naiset elää kauemmin! sehän on tutkittu juttu. ja lisäksi ainainen verenluovutus menkkojen muodossa pidentää ikää. mutta siis, tosiaankin, minäkin koetan imeä elämänasennetta miehiltä. näin olen tyttärellenikin viisannut.

Minä olen kyllä asioiden vatvoja, mutta omaan erittäin miehisen huumorintajun, ja töissä olen ns. hyvä jätkä.

Tein jonkun olisikohan ollut hesarissa testi, jonka mukaan olin 54 % nainen ja 46 % mies.

Heh, enää en tiedä mitä edes olin kirjoittamassa, kai sitä, että monissa asioissa osaan ajatella kuin mies. Mutta joo, putkiaivo en minäkään ole.

Yhteistyössä