V
Vihaan häitä!!!
Vieras
Tai pääsisi kyllä, mutta en halua mennä. Polttarihässäköissä (joista kieltäydyin myös), tuli esille että pitää minua jotenki tosi hyvänä ja läheisenä ystävänä. Minusta sitä emme ole olleet kymmeneen vuoteen! Emme soittele, viestittele, yhteydenpito täysin facessa ja olemme 5vuoden aikana tavanneet 2krt. Toisella kerralla hän oli krapulassa ja näimme ½h, toisella kertaa kävin kylässä.
En pidä häistä. Siellä "juhlitaan" kahta ihmistä, jotka tunnen ja paikalla 80 ihmistä joita en tunne. Sukulaisten häissä nyt saattaa olla muutama tuttu enemmän.
Suomalaiseen perinteeseen ei kuulu, että yritetään tutustua muihin ihmisiin tuollaisissa pönötyskekkereissä, joten saamme keskustella mieheni kanssa keskenämme. Ehkä jotain vaivautunutta läppää kaverin vanhempien kanssa. Ruokakaan ei oikeasti ikinä ole mitenkään ihmeellistä ja kakku on pahaa.
Sen lisäksi matkaa on 160km eli matkakulut plus lahja tämän ihmisen häistä on liian paljon euroja mun makuun.
Mutta mitä sanon, että en tule? "En halua."?
En pidä häistä. Siellä "juhlitaan" kahta ihmistä, jotka tunnen ja paikalla 80 ihmistä joita en tunne. Sukulaisten häissä nyt saattaa olla muutama tuttu enemmän.
Sen lisäksi matkaa on 160km eli matkakulut plus lahja tämän ihmisen häistä on liian paljon euroja mun makuun.
Mutta mitä sanon, että en tule? "En halua."?