miten sinua kosittu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marianne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Isäni syntymäpäivillä nykyinen mieheni kosi kultakoru-mainos kädessä... Sitten ostettiin kihlat (ja vietettiin niitä kihlajaisia pienellä suku-poppoolla) . Ja oltiinkin kihloissa 8½vuotta, kunnes mentiin naimisiin... :heart:

Mies oli kattanut herkullisen aamiaispöydän kuohuviineineen kaikkineen ja siinä minä sitten istuin kyplytakissa suihkunraikkaana hänen pyytäessä vaimokseen :heart:

Mies totesi yhtenä aamuna kun olimme asuneet yhdessä vajaat puoli vuotta ja olleet kihloissa vähän kauemmin, että eikö se ole kaikinpuolin kätevämpää olla naimisissa, varsinkin jos haluamme vielä vauvan tähän.

Vastasin että kyllä se minulle käy mutta kirkkoon en aio mennä naimisiin menemään, mies sanoi siihen, että se on se ja sama missä ihminen menee naimisiin ja helpompaahan se on jos siihen ei suurta ihmismäärää sotketa. Ja sitten hän kysyi, että 6.9.1991, eikö se ole ihan hyvä päivä?

Joo, me olemme toisissamme kaltaisemme löytäneet. Esikoinen muuten syntyi 28.7.1992

Piika-äiti

Oli umpitunnelissa paikallisessa räkälässä ja kävi mikkiin hoilottaa, siinä laulun keskellä sitten kiekas että "eiköhän munkin ois aika sut naida". Nolotti. Seuraavana aamuna sitten kyseli että tuliko pointti selväks, ujostutti kuulemma niin kun olin aina hokenut että ei naimisiin. Nyt sitten tän kuun 27. pvä häät.

Keväällä, kynttilän valossa, kuohuviinipullon kanssa polvillaan edessäni. Ja sormuskin oli kultasepältä tilattu valmiiksi kihlasormuksen kanssa yhtaikaa. Kosimis hetkeä en silti osannut odottaa niin pian kihlautumisen jälkeen tapahtuvaksi.

Meillä oli mun ekan amk-päivän jälkeen ruoka (makaroonilaatikko :D ) tehtynä ja sen jälkeen mies polvistui ja antoi sormuksen kysyen tulenko hänen vaimokseen. MInä sitten itkin ja vastasin myöntävästi. Samana iltana mies lähti takaisin armeijaan ja nähtiin vasta parin viikon päästä :'(
Tästä nyt siis aikaa kuutisen vuotta..Häät oli viime kesänä :heart:

ilmoitin viime kesänä miehelle,että vuonna 2008 mennään naimisiin :) mies siihen sitten vastasi että "mikäs siinä" :heart: :heart: hääpäiväkin päätettiin ja nyt niitä sitten suunnitellaan :heart:

Yhteistyössä