miten selvittää onko mies varattu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tutkaile Facebookkia ensin, jos sieltä selviäis. Tai sit kysyt siltä itseltä. Tai selvität kiertoteitä. Joskus asian saa selville kiertoteitä. Oletko miehen kanssa tekemisissä. Eli puhutko hänelle?

Mä menin itse vastaavassa tilanteessa juttelemaan ja pyysin kahville, mikäli mies on vapailla markkinoilla.

Ei ollut. Kele :D

Eikä ollut mitenkään nolo tms. tilanne. Mies oli kovin hyvillään siitä, että olisi kelvannut meikäläisellekin...nykyään moikataan, kun tavataan :)

juu ollaan sillon tekemisissä, mut ei mitenkään läheisesti, mutta on niin prkl seksikäs et oksat pois :P en kehtaa kysyä, ja fb ei lue mitään siitä :) ei oo mitään päivityksiä kyllä puolisosta päivittänyt pitkään aikaan.

juu ollaan sillon tekemisissä, mut ei mitenkään läheisesti, mutta on niin prkl seksikäs et oksat pois :P en kehtaa kysyä, ja fb ei lue mitään siitä :) ei oo mitään päivityksiä kyllä puolisosta päivittänyt pitkään aikaan.

joillakin se puoliso on fb kaverina,ja tämän naisen seinällä saattaakin olla että naimisissa henkilöä xxxx kanssa. mutta se pelimies voi pitää oman suhdestatuksensa piilossa/laittamatta.

eli kato ny ainaki sen naispuoliset kaverit läpi..

tosin mun mies ei oo ottanut mua ees face kaveriksi,eikä lue että olis naimisissa vaan onpa silti

Naiset on huvittavia. EI ees oo puhuneet jollekkin äijille ja sitten on jo suunnitteleet vaikka mitä. Eipä ihme että osa naisista löytää ihan surkeita miehiä ittelleen. Kun viipyilevät katseet riittää ja sitten on niin ihunaa...

Sitten kun ihastus on ohi, niin ollaan tuppisuina ja katkerina suhteissa. Lapsia tietty liuta ympärillä...

viime vuonna hällä oli päivityksiä tyttöystävästä, mut ne loppu viime vuoden lopussa, siks ois toive et ois vapaa.. ai kauhee mikä stalkkeri mä oon :D

loppu viime vuoden lopussa että on joko viileempää suhteessa,tai ei vaan oo ollu päivitettävää. tai sitte on ollu peräti vapaa muutaman kuukauden!

ootko tullut ajateleleksi että tuo mies ei välttämättä ole niin ihana kuin luulet?

''Naiset sitä naiset tätä'', pyh pah, sanon minä! Yleisesti tunnetun tarinan mukaanhan koko fb:n idea perustuu juurikin ap:n harrastamalle toiminnalle... ja sen ovat miehet kehittäneet. Kyllä molemmat sukupuolet ovat pariutumisasioissa ihan yhtäläisen tolloja.

fb:n kautta voi seurailla esim. että onko miehen ja jonkun tietyn naishenkilön välillä erityisen paljon tykkäilyjä ja kommentointia. E i sekään mikään varma nakki tosin ole. ...Toisaalta, jos itse olet varattu, mitä väliä miehen statuksella on?

No hei, kun olet silmäkkäin tyypin kanssa, ehdota tapaamista lauantaiaamuna klo 10 ja kysy hänen kotiosoitettaan ja sano että haluat tulla sinne aamiaskorin kanssa !
On tepsinyt ainakin mulla - mies menee AIVAN vaikeaksi/punastuu/alkaa takellella / ei pysty katsomaan silmiisi ja alkaa selitellä jotain ihmeellisiä juttuja "squash vuorosta kaverin kanssa" tms.
Sitten voit ehdottaa että nähdään sunnuntai aamuna !
Tai mahdollisimman julkista paikkaa, kuten Hesassa Espan kahvilaa tms (riski tulla julkisesti nähdyksi, sekin aiheuttaa jo tuskaa ukkomiehelle)
Kyllä ne huijarit tunnistaa kun yrittää sitten vielä tavata juhlapyhinä, silloin ovat vakikumppaneidensa kanssa ja yön yli reissut tuskaisia......