[QUOTE="Meikku";26611978]Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Olen 100 % varma että en petä enää koskaan. Meillä oli miehen kanssa kriisi jota ei saatu selvitettyä,lohdun löysi vieraan miehen huomiosta.
Tyhmää kyllä.
Ja tyhmää on miehesikin toiminta. MUTTA voi hyvinkin olla että mies otti opikseen,ja on jatkossa uskollinen. Sinä sen ehdä parhaiten tiedät,ja vaistoat miten asia on.[/QUOTE]
sama homma täällä päässä. Ja helvetinmoinen kriisi olikin, varma olin itsestäni aikoinaan etten koskaan petä, tai tee muuta paskaa, mutta kun vuosien aikana sain epäillä omaa miestäni ja hänen uskottavuuttaan, niin toisin kävi, petin ja aika pahastikkin. Saatiin Asiat sovittuun miehen kanssa, ja vasta kriisin aikana mieheni itse kertoi, tai siis lopulta tunnusti mitä paskaa oli vuosien saatossa minulle tehnyt, hän aneli minut takaisin. Toivottavasti meidän perheessä toistemme loukkaaminen olisi loppu, sillä tiedän että jatkossa en alennu pettämään, eroan ennemmin, ja samaa mieltä mieskin. Kaikesta kriisistä selvittyinä olemme oppineet puhumaan toisillimme, olemaan avoimempia. Yhteistä luottamusta rakennamme edelleen, ja vanhoja asioita ei enään nosteta pöydälle, ne on selvitetty ja jos riidelläänki tänä päivänä jostain, niin vanhoihin asioihin emme vetoa enään. Kaikesta viisastuu, ja toivottavasti hyvällä mallilla jatkuisi elämä eteenpäin.
Kaikki siis on mahdollista.