Miten selvitä abortista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Meilläon kolme pientä lasta ja lisää emme haluaisi. Nyt kuitenkin pelkään olevani raskaana. En halua enään vauvaa kun pieninkään ei ole vasta kuin 8kk.
Meillä on tarkoitus tehdä sterilisaatio jommalle kummalle, eli sen suhteen lapsilukumme on täynnä.
Nyt kuitenkin pelkään, että olen raskaana ja eipä taida olla vaihtoehtoja kuin abortti. Mutta miten ihmeessä siittä selviää henkisesti?
Testin teen ensiviikolla jos kuukautiset ei sitä ennen ala. Nyt vain mietin kauhuissani tätä mielessäni.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
olen ehkä liian jyrkkä mutta minun mielestä tuo ei ole mikään syy aborttiin siis jos ehkäisyä ei ole ollut.

t.vaikeavammaisuuden takia keskeytykseen päätynyt

Niin, mielipiteitä on monia. Minusta sinullakaan ei ollut syytä siihen.

Ehkäisyä käytetty (kondoomi). Kierto vaihtelee 4 ja 5 viikon välillä ja nyt sit odotin tällä viikolla, että alkais, mutta ei alkanutkaan. Jotenkin vaan tunne, että olisin raskaana. Tiedän kyllä, että peloissani voin alkaa kuvittelemaan oireita.
En oikeasti usko, että jaksaisin tai edes haluaisin enään vauvaa. Nämä mitä meillä on niin riittää kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:
olen ehkä liian jyrkkä mutta minun mielestä tuo ei ole mikään syy aborttiin siis jos ehkäisyä ei ole ollut.

taas näitä, se sitten parempi että lapsi olisi ollut "vihannes" koko elämänsä?

Alkuperäinen kirjoittaja ohis:

taas näitä, se sitten parempi että lapsi olisi ollut "vihannes" koko elämänsä?

Kuten sanottua, jokaisella meistä on oma mielipiteensä asiasta. Ja jokaisella naisella myös se oma päätösvalta.