A
aaapeee
Vieras
Ajattelin olevani raskaana (vielä en ehtinyt testiä tehdä) koska mulla oli pahoinvointia, rinnat todella kipeet ja alavatsaa vihloi äkillisissä liikkeissä. Lisäksi mun hajuaisti parani todella paljon ja esim. kahvi kuvotti! No, menkat alkoi kuitenki odotettuna päivänä. Mutta ne kesti 2 pv ja loppui kuin seinään! Yleensä kestää 4pv. Oireet jatkuu ja on voimistunut. Varsinkin pahoinvointi. Aamulla halailin vessanpöntön kanssa. Mietin tässä, et onko mahdollista olla edelleen raskaana, vaikka menkat alkoi? Ne oli melko normaalit, mut kesti lyhyemmän aikaa.
Lasta ei olla tekemällä tehty ja en edes odottanut, että voisin tulla heti raskaaksi, joten en usko että kuvittelenkaan oireita. Ja voiko tälläistä pahaa oloa ja tissien särkyä edes kuvitella. Tiedän että testin tekemisellä se selviää, mutta kun jotenkin tuntuu niin turhalta edes ostaa testiä, kun kuitenkin kuukautiset oli. Enkä edes tänään jouda apteekkiin ja mua piinaa tää asia. Auttakaa nyt tyhmää!
Lasta ei olla tekemällä tehty ja en edes odottanut, että voisin tulla heti raskaaksi, joten en usko että kuvittelenkaan oireita. Ja voiko tälläistä pahaa oloa ja tissien särkyä edes kuvitella. Tiedän että testin tekemisellä se selviää, mutta kun jotenkin tuntuu niin turhalta edes ostaa testiä, kun kuitenkin kuukautiset oli. Enkä edes tänään jouda apteekkiin ja mua piinaa tää asia. Auttakaa nyt tyhmää!